י"ח אדר ב' התשפ"ד, 28/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

רב מכר שני לנטורופתית נטלי גל: “שישים ושמונה דברים שאת צריכה לדעת לפני הלידה”

מטפלת בסדנה במיגוון בעיות הקשורות לתופעות כמו לחץ דם, יתר כולסטרול, השמנת יתר וסכרת. נטלי גל
Thursday October 15, 2020

אחרי ההצלחה המסחררת שרשמה עם הספר הראשון שלה, “סוד תזונת התינוק הטבעוני”, שפורסם בשנת 2015 והפך לרב מכר היסטרי, הוציאה לאחרונה לאור, הנטורופתית נטלי גל, ספר שני, “שישים ושמונה דברים שאת צריכה לדעת לפני הלידה”, וכמו הספר הראשון, מסתמן שיהפוך ללהיט ורב מכר.

בריאיון ל”חדשות הקריות”, ציינה גל, שהספר החדש ייתן מענה שלם לנשים, שרוצות להגיע ללידה עם ידע וביטחון עצמי רב. לדבריה, “רוב הנשים ובני זוגם עוברים קורס הכנה ללידה, אבל זהו קורס שנותן תשובות לכמה נושאים פיזיים, איך לנשום, איך ללחוץ וכו’. אבל יש קשת רחבה מאוד של נושאים, שכל אימא ואבא אמורים לדעת, כמו תרחישים שונים שמתרחשים ולפעמים לא יודעים מה לעשות. הספר בנוי למעשה על הצגת תרחישים שונים ותשובות מה הורים צריכים לעשות. סך הכל 68 תרחישים כאלו”.

68 דברים שאת צריכה לדעת לפני הלידה. רב המכר השני של נטלי גל

בפוסט שפירסמה גל, ציינה כי יציאת הספר השני מלווה בהמון התרגשות ואפילו טירוף. “לאחר מחשבה אין סופית, כתיבה, חיבור והצלבות, כתבתי את המדריך המושלם לאישה היולדת. 68 דברים שאת צריכה לדעת לפני הלידה, ומעולם לא דיברו איתך עליהם. לא לפני הלידה ולא אחריה”.

בין הנושאים שגל מספקת תשובות בסיפרה: טפסים שצריך למלא בחדר הלידה, בדיקות הנעשות לתינוק, הנקה, מכואבים שונים ועוד.

“לאחר הלידה, האפשרות היחידה העומדת להתייעצות, היא טיפת החלב ושם לצערי, לא תמיד האחיות יודעות לתת עיצות מושכלות לגביי הנקה ותרחישים שונים שקורים”, אמרה גל והוסיפה, “לידה היא דבר מופלא אך יחד עם הכאבים וההורמונים המתפרצים, קשה לקבל החלטות חשובות ולדעת מה נכון לך או מה לא נכון לך. הרבה זוגות ניגשים ללידה ללא הבנה וידע מה יקרה בכל שלב ושלב, מרגע הכניסה לחדר הלידה ועד ההגעה הביתה ואחרי. הדבר יוצר תיסכול וחוסר וודאות. התוצאה לרוב מובילה לכך, שכל מה שמובנה בחדר הלידה הוא “נכון” ואין ברירה אלא להסכים להכל. אלא שמתוך ההיכרות שלי עם הורים רבים בקליניקה, שעברו לידות, ועם 2 ההריונות והלידות שחוויתי בעצמי, הבנתי שאת הידע שאני צברתי מהניסיון שלי, לא לכולם יש ושאני חייבת להוציא ספר בנושא. דבר אחד ברור לי: הילד שבבטן שלך הוא שייך לכם הורים יקרים ולכם יש את הזכות לבחור מה נכון לכם בכל שלב ושלב. עם המידע שבספר, תוכלי את ובן זוגך להגיע ללידה עם הידע הדרוש לכם, על מנת להיות בראש שקט וביטחון מלא בבחירותיכם”.

בספר יש 68 טיפים חשובים, 40 מתכונים מזינים לאם לאחר הלידה, רשימת דברים שכדאי לקחת לחדר הלידה ותפריט מזין לאם היולדת.

הספר דיגיטאלי וניתן לרכישה בקישור הבא: https://www.mendele.co.il/product/68dvarim/

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments