י"ח ניסן התשפ"ד, 26/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

רווק מהקריות זכה ב-4.5 מיליון ש”ח בדאבל לוטו

הרווק שזכה לבד בפרס השני בדאבל לוטו. צילום: אבי כהן
Wednesday July 28, 2021

קצת מזל אף פעם לא מזיק. רווק בן 26 מאזור הקריות, זכה בפרס השני בדאבל לוטו, בסכום של 4,500,000 שקלים, בהגרלה שהתקיימה במוצ”ש האחרון (24.7.21).

יום לאחר קיום ההגרלה, בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון, הגיע הזוכה בליווי אימו, לבית מפעל הפיס. הזוכה, נוהג להשתתף באופן קבוע בהגרלת הלוטו לכל הפחות פעם בחודש. 

“יש לי טופס שמלווה אותי זה זמן רב”, סיפר הזוכה. “ביום שישי, כשהכנסתי את הרכב למכון שטיפה, הייתי צריך ‘לשרוף קצת זמן’, עד שיסיימו לטפל ברכב שלי. במקום היתה עמדת מכירה של מפעל הפיס, והחלטתי ‘לנסות את מזלי’ עם הטופס הקבוע שלי, שלא שלחתי כבר מספר הגרלות”.

הזוכה, עובד כיום בתחום שירות לקוחות, וזאת לאחר שנאלץ לאור משבר הקורונה לעשות “הסבה מקצועית”.

הצעיר סיפר: “החברה בה עבדתי שינתה את ייעודה, וכך מצאתי את עצמי בוקר אחד, ללא מקום עבודה מסודר. מאחר ואני אדם שלא ממתין שדברים יקרו לו מעצמם, מצאתי עבודה בתחום אחר, אולי פחות ‘זוהר’, אבל עדיין, כזה שמספק פרנסה”.

הזוכה שיחזר את רגע גילוי הזכייה. “התעוררתי בבוקר עם דחף לא מוסבר לבדוק את הטופס. בדרך כלל אני בודק במהלך היום. הטופס היה מונח בתוך הארנק לצד המיטה, ו’חיכה’ שאבדוק אותו. נכנסתי ליישומון של מפעל הפיס על מנת לסרוק את הטופס לבדיקה. פתאום קפצה על המסך הודעה: ‘זכית ב-4.5 מיליון שקלים’. לא האמנתי, וסרקתי את הטופס עוד שלוש פעמים, ואם זה לא מספיק, על מנת להיות עוד יותר בטוח, נכנסתי לאתר מפעל הפיס והישוותי בין המספרים הזוכים למספרים שאצלי בטופס. בסוף הבנתי שאני מחזיק ביד את הטופס הזוכה בפרס השני, ובאותה הזדמנות גיליתי שאני הזוכה היחיד ברמת הפרס הזה”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments