כ"ח ניסן התשפ"ד, 06/05/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

רופא התרגז בגלל מקום חנייה ולקה בלבו

איים וקילל את המוקדנית, שיבוא לשרוף את המקום. בניין הביטוח הלאומי. צילום: ויקיפדיה.
Tuesday June 22, 2021

ויכוחים והתרגזויות עלולים לגרום לבעייה לבבית. זה מה שקרה לרופא וותיק, שנקלע למריבה עם שומר החניון בבית החולים על מקום חנייה. הרופא חש בליבו ונאלץ בהמשך לעבור ניתוח מעקפים. עכשיו הוא תובע את הביטוח הלאומי, שיכיר בכך כ”פגיעה בעבודה”.

בתביעה שהגיש הרופא לבית הדין לעבודה בחיפה, באמצעות עו”ד סאמי אבו ורדה, מומחה לתביעות ביטוח לאומי ונזקי גוף, נטען כי לפני כשנתיים בשעת בוקר, סמוך לתחילת המשמרת שלו, הגיע הרופא לחניון בבית החולים, שם הוא נוהג להחנות את מכוניתו במשך שנים רבות. הרופא נקלע לוויכוח קשה עם מאבטח שהוצב בכניסה לשטח החניון, אשר אסר עליו להחנות כהרגלו את רכבו בחניון הסגור.

מומחה לתביעות ביטוח לאומי ונזקי גוף. עו”ד סאמי אבו ורדה

הרופא ניסה להסביר ולשכנע את המאבטח, שהוא חונה בדרך כלל בחניון הסגור, אך המאבטח נשאר בדעתו וסירב להכניסו לחניון.

על פי התביעה, “התפתח ויכוח חריף במיוחד, אשר כלל בין היתר, צעקות בטונים גבוהים ודיבור “לא נעים”, אשר נמשך מספר דקות”. הרופא התרגז מאוד בעקבות הוויכוח, ולדבריו “זו הפעם הראשונה שהוא מרגיש דבר כזה ובעוצמה כזו”.

בסופו של דבר נאלץ הרופא לנסוע לחניון אחר מרוחק יותר, שהיה מלא, והוא נאלץ להסתובב כ-20 דקות עד שמצא מקום חנייה כשכולו עצבני, בין השאר עקב איחור למשמרת. לדבריו, “לאורך כל המשמרת, הרגיש כאבים ולחץ בחזה עם קשיי נשימה, ולמרות זאת נכנס למשמרת והתחיל לעבוד”. בשעות הערב פנה הרופא לראשונה למיון, עבר בדיקת א.ק.ג. וחזר להמשך המשמרת. בסוף המשמרת חזר למיון, עבר סידרת בדיקות ושוחרר עם המלצה להמשך מעקב טיפולי.

כעבור כמה ימים עבר מבחן מאמץ, נאלץ להפסיקו ואושפז מיידית. למחרת עבר צינתור אשר הראה, כי יש סתימה מלאה בעורק. הצינתור הופסק, הרופא אושפז לניתוח מעקפים ולאחר מכן שיקום במכון הלב.

התביעה טוענת כי מדובר ב”אירוע התרגזות חריג והוא זה שגרם לפגיעה בעורק הלב שנסתם וגרם לפגיעה הלבבית, וכי האירוע מהווה ‘פגיעה בעבודה’ כמשמעה בחוק”, זאת בניגוד לעמדת המוסד לביטוח לאומי, שדחה את פניית הרופא אליו.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments