י"א ניסן התשפ"ד, 19/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

המוצקינאי רותם מזרחי נעצר שוב בחשד שהונה נשים

התחזה לאדם אחר כדי להונות נשים. רותם מזרחי. צילום: פרטי
Sunday August 1, 2021

ימים ספורים לפני שעמד להיכנס לכלא, בגין הונאת נשים, שוב נעצר רותם מזרחי, תושב קרית מוצקין, בן 39, בחשד כי קיים יחסי מין, תוך התחזות לאדם אחר והונה את הנשים עימן ניפגש.

את המעצר ביצעו בלשי היחידה המרכזית במחוז חוף. מהתלונות שהתקבלו עולה, כי החשוד נהג להשתמש בזהות בדויה ולהתחזות לאדם העוסק בין היתר, בתפקידים ביטחוניים ולהיפגש במירמה עם נשים, על מנת לקיים עימן מיפגשים אינטימיים. בחלק מהמקרים, הוא נהג לגנוב מהן כספים במזומן ובאמצעות שימוש בכרטיסי האשראי שלהן.

עוד עולה מהחקירה, כי החשוד נהג באופן שיטתי ליצור קשר עם נשים ברחבי הארץ, באמצעות שיטוט באתרי הכרויות וברשתות החברתיות, על מנת לקבל במירמה קשר אינטימי, מגורים וכסף.

בדיון להארכת מעצרו, בבית משפט השלום בעכו, טען נציג המשטרה: “בשבועות האחרונים ועד לאחרונה התחזה החשוד לאחר, יצר קשר עם נשים בכל רחבי הארץ, בכדי לקבל במירמה יחסי מין, מגורים וכסף והוא עושה זאת בשיטתיות. כמובן שיש לנו מקרים ספציפיים שבוצעו לאחרונה ועד למעצרו של החשוד”.

במהלך הדיון, טען סניגורו של החשוד, עו”ד יצחק לוי, כי מדובר בעבירות שבוצעו לפני חודש וחצי ואין כל חשש שהחשוד ישבש מהלכי חקירה. כן ציין הסינגור, כי ביום שישי הקרוב הוא אמור להיכנס לכלא, לריצוי עונש מאסר של 14 חודשים בגין עבירות דומות והוא זקוק לימים הללו על מנת להתארגן.

השופטת נסרין עדוי-ח’דר, קבעה בהחלטתה, כי יש יסוד סביר לחשדות נגד מזרחי והאריכה את מעצרו עד ל-3 לאוגוסט, על מנת שהמשטרה תוכל לסיים את החקירה.

בעקבות המקרה פירסמה המשטרה הודעה, בה נאמר: “במשטרה מזהירים מנוכלות ברשת וממליצים לגלות זהירות, עירנות וחשדנות בכל הנוגע לסוגיית ההיכרויות באתרים וברשתות החברתיות, כאשר לא מכירים אדם באופן אישי”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments