ט"ז תשרי התשפ"ה, 18/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

רינת בוחניק מנהלת הסיעוד (אחיות) החדשה בכללית

רינת בוחניק תעמוד בראש צוות של 740 אחים ואחיות, במחוז הגדול ביותר בארץ. צילום: דוברות כללית
Tuesday July 16, 2024

פנים חדשות: רינת בוחניק, תושבת חדרה, תעמוד בראש סקטור האחיות של המחוז הגדול ביותר בכללית, ותהיה אמונה על כ-740 אחים ואחיות במחוז חיפה וגליל מערבי, הפרוסים במרפאות הראשוניות, יועצות, כפריות, מרכזים רפואיים, מרכזי בריאות הילד, מרכזי בריאות האישה וטיפות החלב.

רינת בוגרת לימודי סיעוד של בי”ח שיבא תל השומר, בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני בסיעוד באוניברסיטת חיפה.

לדבריה של רינת, היא בחרה במקצוע הסיעוד מתוך תחושת שליחות עמוקה. “בעיניי, להיות אחות בכללית זו דרך חיים, המשלבת את המחויבות שלנו לטפל, לתמוך ולעזור יחד עם חתירה ללמידה ולקידום טיפולים חדשניים. אני מאמינה, ששיתוף פעולה בקידום בריאות המטופל, תוך שימת הצוותים במוקד העשייה המקצועית, הם אלו שיובילו להצלחה”, היא מסבירה.

את דרכה המקצועית החלה רינת כמיילדת בבית החולים הלל יפה בחדרה. לאחר מכן עברה לקהילה בכללית וביצעה שורה של תפקידים, החל מאחות במרפאת כללית בחדרה, לתפקיד מנהלת אחיות של מרכז לבריאות האישה, שלאחריו מונתה למנהלת האחיות של מינהלת רנ”ר במחוז מרכז של כללית. בתפקידה האחרון הייתה מנהלת האחיות של מינהלת שומרון במחוז שרון שומרון בכללית.

בנוסף לתפקידה פעלה והשתתפה בפורומים ופרויקטים מגוונים וייצגה את כללית בוועדת שנת האחות הארצית.

רינת רואה בתפקידה החדש, הזדמנות משמעותית להשפיע על מניעת מחלות וקידום בריאות באוכלוסיות מגוונות. “לכל אנשי הצוות במרפאה מטרה משותפת והיא שמירה על בריאות ורווחת המטופלים. אני מאמינה, כי נעשה זאת ע”י מתן טיפול איכותי, חומל ומקצועי לכל מטופל לאורך חייו”, על האחים והאחיות היא אומרת: “אני שואפת לשים את האח/ות במוקד העשייה המקצועית ולעודד למידה מתמדת של ידע חדש”.

מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, רונן נודלמן, בירך את רינת על מינויה ואמר: “אני מאחל לרינת הצלחה רבה בתפקידה החדש והמאתגר. רינת בעלת ניסיון רב במקצוע הסיעוד הן קלינית והן כמנהלת, ואני בטוח שהיא תמשיך להוביל את הצוותים להצלחה רבה בשמירה על בריאות המטופלים, לצד הצלחתה לייצר סביבת עבודה תומכת וחיובית עבור האחים והאחיות במרפאות, במרכזים הרפואיים וביחידות השונות”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments