ט"ז אדר ב' התשפ"ד, 26/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

רפי פלג זורם בצינור ועובר מדור לדור

רפי פלג, האינסטלטור מס' 1 בקריות, הוריד הילוך והעביר את השרביט לדור ההמשך, בניו אושרי וחנן, שאמר: "המקצועיות והאמינות שהפכו את אבא לבר-סמכא בתחום, ימשיכו איתנו עוד שנים"

פלג: העבודה זורמת אצלו בגוף. מקצועיות ואמינות
Thursday February 6, 2020
מירה שפילמן

לאחר 45 שנה, בהן ביסס את מעמדו כאינסטלטור מס’ 1 בקריות, החליט רפי פלג, בעל העסק המצליח “רפי פלג זורם בצינור”, להעביר את המושכות באופן רשמי לבניו חנן ואושרי. בשל אהבתו הרבה למקצוע, ממשיך פלג לעבוד בעסק המשפחתי, אך השאיר את מרבית הבמה לדור ההמשך הכישרוני, תחת הכותרת “רפי פלג ובניו זורמים בצינור”.

מי שקיבל לידיו את ניהול העסק המצליח הוא הבן חנן, בן 35 מקרית ביאליק, שמזה 15 שנים עובד עם אביו, ומעתה הפך למעורב הרבה יותר. “לאחי ולי היה הכבוד ללמוד מהדמות המובילה בתחום האינסטלציה, ובבוא היום אשמח להעביר את המושכות לילדיי, אם ירצו בכך”, מספר חנן.

מזה עשרות שנים נחשב רפי פלג, לאינסטלטור אומן המוביל בקריות ובאיזור כולו, שמעניק חוות דעת לבתי משפט בנושאים רלוונטיים. העסק כולל איתור נזילות במצלמה תרמית ופתיחת סתימות, מתן פיתרון מתקדם לכל בעיות האינסטלציה והביוב, התקנת דודי שמש והגברת לחץ המים, וכן שיפוץ אמבטיות ומטבחים. כמו כן כולל העסק החלפת צנרת מים בצנרת מעקפים S.P, ללא פתיחת מרצפות. חנן פלג: “לאבא יש ידע שאין להרבה אינסטלטורים וניסיון עשיר מאוד בפיתרון תקלות בכל הרמות. עד כמה אבא מוכר בקריות, תעיד העובדה, שלא מעט ילדים התחפשו לו במהלך השנים בחג פורים”.

מהם הערכים שחרטתם על דגלכם?

“בעיקר מקצועיות חסרת פשרות ויכולת לפתור בעיות, שאינסטלטורים אחרים לא מצליחים לעשות, באמצעות המיכשור המתקדם ביותר בשוק. המקצועיות, האמינות והשירות, שהפכו את אבא לבר-סמכא, ימשיכו איתנו שנים רבות”.

“רפי פלג ובניו זורמים בצינור”, טל’: 052-3286930.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments