י"ג אלול התשפ"ד, 16/09/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

רשת am-pm פתחה סניף ראשון בקריות

רשת אמפמ פתחה את הסניף הראשון שלה בקריות, בשכונת "נאות אפק" בקריית ביאליק. צילום: יח"צ.
Thursday August 15, 2024

מסביב לשעון: רשת הסופרמרקטים am:pm, המביאה חווית קנייה אורבנית ייחודית 24/7, ל-60 סניפים ברחבי הארץ, ממשיכה במגמת צמיחה והרחבת פריסת החנויות מחוץ לתל אביב ואיזור המרכז. לאחרונה השיקה am:pm את החנות הראשונה שלה בקריות. הסניף החדש של הרשת הוקם בקריית ביאליק, במתחם העסקים בשכונת “נאות אפק” הצעירה והצומחת. הסניף משתרע על שטח של כ-440 מ”ר ובהקמתו השקיעה am:pm, כ-2 מיליון שקלים. את הסניף ינהל הזכיין עומרי סורקיס.

החנות החדשה של am:pm תציע לתושבי השכונה מבחר עשיר של מוצרי צריכה, החל ממוצרי חלב ותחליפיו, פירות וירקות מובחרים, מאפים טריים הנאפים במקום, משקאות קלים ומגוון רחב של משקאות אלכוהול, שימורים, חטיפים וממתקים, מוצרי פארם ותינוקות ועוד. בהמשך צפויה הרשת להפעיל גם מערך משלוחים און ליין המגיע עד לבית הלקוח, כולל סופי שבוע וללא מינימום הזמנה.

שיראל חוגג, מנכ”ל am:pm ציין: “בתקופה מורכבת זו, לא טריוויאלי להרחיב עסקים, לפתוח חנויות חדשות בכלל ולהתרחב צפונה בפרט, אך אנו מאמינים בחוסנה של מדינת ישראל ובוחרים להמשיך בעשייה בפיתוח הכלכלה. עם פתיחת הסניף הראשון של am:pm בקריות, מונה הרשת 60 חנויות, כאשר מעל לשליש מתוכן פועלות מחוץ לתל אביב, לכולם מגיע am:pm”.

יפעת סטאל, סמנכ”לית השיווק של דור אלון, הוסיפה: “אנו מזמינים את תושבי נאות אפק והסביבה ליהנות  מחוויית קנייה ייחודית, שפע המוצרים והמבצעים האטרקטיביים שמציעה am:pm לרגל הפתיחה. זו גם הזדמנות להצטרף בחינם למועדון הלקוחות שלנו, המעניק מידי חודש הטבות ייחודיות ומבצעים שווים על עשרות מוצרים פופולאריים”.

מבט מתוך הסניף, כמוהו ישנם 60 סניפים ברחבי הארץ. צילום: יח”צ.

הרשם
שלח הודעה אודות
3 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
אלין שמחה סעדה
1 חודש

אלין שמחה סעדה

נעם זמיר
1 חודש

ניפלא בהצלחה

סאלי
29 ימים

מקום מדהים וביחס של עומרי סורקיס והעובדות שם מדהים עים המון סובלנות …