י"ד ניסן התשפ"ד, 22/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

שוטרי נהריה עצרו חשוד בהטרדה מינית של ילד בן 13

ברשותו של חננייב נתפסו אלפי תמונות וסרטים בעלי תוכן פדופילי מובהק. צילום אילוסטרציה
Monday October 18, 2021

עבירות המין נגד קטינים נמשכות. בסוף השבוע עצרו שוטרי תחנת נהריה, את תושב הצפון, החשוד שהטריד מינית ברשת, קטין כבן 13 וניסה לסחוט אותו. 

עפ”י החשד, תושב איזור הצפון בשנות ה-30 לחייו, שידל קטין כבן 13, אשר יצר עימו קשר, לשלוח לו תמונות עירום שלו וניסה לסחוט אותו, לאחר שאיים עליו, כי במידה ולא יסכים לקיים עימו אקט מיני, הוא יפרסם את תמונתו. 

 שוטרי תחנת נהריה ביצעו מספר פעולות חקירה, אשר הובילו אתמול למעצרו של החשוד, בגין סחיטה באיומים, מעשה מגונה והטרדה מינית, כאשר גם נבדקת מעורבותו במקרים נוספים. 

במטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת מזהירים, כי יכולת ההתחזות ברשת ויצירת קשר ישיר עם קטינים על ידי זרים, שמעוניינים לפגוע בהם ולנצלם, היא תופעה מסוכנת בעלת השלכות קשות. 

בעקבות המקרה נמסר מהמטה הלאומי: “אנו קוראים לילדים ולבני הנוער, לגלות משנה זהירות בעת הגלישה ברשת: אל תעבירו פרטים אישיים ברשת ואל תמסרו לאף אחד את הסיסמא לפרופיל האישי שלכם. לעולם אל תיפגשו עם אדם שהיכרתם ברשת, ללא אישור ההורים. אם אתם מרגישים לא בטוחים ברשת, או מתבקשים לעשות מעשים שגורמים לכם אי נוחות, שתפו באופן מיידי את ההורים או מבוגר אחראי, שאתם סומכים עליו. השיחה שאתם מנהלים ברשת גורמת לכם למבוכה? מבקשים מכם להצטלם באופן חושפני או לשלוח תמונות עירום? במקרים שכאלה דאגו לצילום מסך של השיחה, נתקו מיידית את הקשר ודווחו להורים. צילום המסך מסייע לנו לאתר את הפוגע.

כמו כן, אנו פונים להורים לגלות מעורבות בהתנהלות ילדיהם ברשת. שוחחו איתם על הסכנות ברשת, הסבירו להם על תופעת ההתחזות, וודאו שהם גולשים באופן בטוח ונמנעים מקשר עם זרים. מוקד 105 במטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת, פועל 24/7 וזמין לכלל הציבור, בכל חשש או מקרה של פגיעה בקטינים במרחב המקוון ניתן לפנות ל-105.gov.il”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments