י"ח ניסן התשפ"ד, 26/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

שחר קולן בת ה- 7 הגיעה לחיסון בסינימול

שחר קולן בת ה-7 הגיעה יחד עם אימה לקבל חיסון נגד הקורונה. צילום: דוברות כללית
Monday December 27, 2021

שחר קולן בת ה-7, הגיעה יחד עם אימה, רויטל, למיתחם החיסונים בסינמול – לב המפרץ, לקבלת חיסון מס’ 2.
שחר התמודדה עם קבלת החיסון בגבורה ומיד אמרה: “אני לא רוצה לחלות בקורונה”, ואילו אימה רויטל אמרה: “אין סיבה להמתין עם החיסון, אנחנו לא לוקחים צ’אנס. רק באמצעות החיסון ניתן להילחם בקורונה”.

רינת בסל, מנהלת הסיעוד במחוז חיפה וגליל מערבי: “אנו מזמינים את ההורים להגיע עם ילדיהם בגילי 5-11 לקבלת חיסון מס’ 2 ומזכירים כי מנת חיסון 1 בלבד, מספקת הגנה חלקית, שאינה מלאה. עד כה חוסנו מיליוני ילדים ברחבי העולם ולא ניצפו תופעות לוואי חריגות. החיסון מספק הגנה מפני מחלה קשה. אנחנו קוראים לכל מי שטרם התחסן ואלה שטרם השלימו את מנת החיסון השלישית, בואו להתחסן במיתחמי החיסונים של כללית הפזורים ברחבי המחוז. השנה תחלואת השפעת היא בעלייה והתסמינים הם מאוד קשים. אנו שבים וקוראים על ההמלצות לציבור לשלב את החיסון נגד הקורונה עם חיסון נגד שפעת”.

רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי: “אנו ממשיכים לחסן את הציבור בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולשמור על בריאותנו, בריאות ילדינו ויקירינו. אני מזמין אתכם להגיע ולהתחסן נגד קורונה ונגד שפעת במיתחמים שלנו. כמו כן, יש להקפיד על עטיית מסיכה והימנעות מהתקהלויות. אני מזמין אתכם להמשיך ולהשתמש באמצעים הדיגיטליים שכללית מעמידה לרשות מטופליה ומאחל לכולנו חורף בריא”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments