י"ח ניסן התשפ"ד, 26/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

שירותי רוקחות בצרופה לרווחת תושבי חוף הכרמל

יוסף סוסאן, מנהל רוקחות במינהלת כרמל והרוקחת גלינה לדביץ'. צילום: דוברות כללית
Monday June 6, 2022

שיפור השירות: כללית ממשיכה להנגיש את השירותים הרפואיים, הניתנים במרפאות כללית ברחבי המועצה האזורית חוף הכרמל, ולאחרונה, לאחר שנחנכה המרפאה החדשה והורחבו השירותים הרפואיים, שניתנים במרפאת כללית בצרופה, ניתן לקבל מעתה גם שירותי רוקחות בחדר תרופות, בניהולה של הרוקחת גלינה לדביץ’.

בחדר התרופות החדיש במרפאה, יש מגוון רחב של תרופות מרשם, ויטמינים, תוספי מזון ואביזרים נוספים. בנוסף, נפתח שירות ייחודי של ייעוץ רוקחי אישי. במהלך הייעוץ, הרוקח, לאחר שעבר על תיקו של המטופל, ייתן הסבר והכוונה מתאימה בכל הקשור לתרופות: לאיזה התוויה התרופה נועדה, מתי הזמן הנכון ליטול אותה, מבחינת זמני ארוחות וסוגי מזון, היכן צריך לאחסן את התרופה, מתן הסבר על תופעות הלוואי האפשריות וכיצד ניתן להימנע מהן, הסבר לגביי חשיבות ההתמדה בטיפול תרופתי, הדרכה לאורח חיים בריא, פעילות גופנית, דיאטה ועוד.

במרפאת כללית צרופה, בניהולו של ד”ר אריק שכטר, מומחה ברפואת המשפחה, יש הרגשה מיוחדת ואווירה נעימה, וניתן לקבל שירותי רפואת משפחה וילדים, רפואת נשים, שירותי סיעוד ומעבדה, שרותי טיפת חלב איזוריים ושירותי משרד.

לדברי רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, “שירות מתן התרופות והייעוץ הרוקחי, נפתחו למען נוחיותם ורווחתם של תושבי האיזור. אנחנו פועלים כל העת להרחיב את השירותים הרפואיים ולשפר את הזמינות עבור ציבור מטופלינו, תוך שאיפה למצוינות ואיכות רפואית”.

“אנחנו שמחים על פתיחתו של השירות החדש בצרופה והפעלתו מדי יום, כולל בימי שישי, אשר ייתן מענה לביקוש”, אומרת אירנה מלנבסקי, הרוקחת המחוזית במחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments