כ' ניסן התשפ"ד, 28/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

שירן ברביבאי – המומחית שתשדרג את איכות החיים שלך!

Sunday October 29, 2023

אם אתם מחפשים דרך להתמודד עם אתגרים אישיים או זוגיים, שירן ברביבאי או “שירן אימון אישי לחיים”, היא כאן כדי לעזור לך לפתח את הפוטנציאל האמיתי שלך ולשפר את איכות חייך.

בתור פסיכותרפיסטית מנוסה, מאמנת אישית, ומטפלת במערכות יחסים מורכבות, שירן מתמחה בטיפול המותאם אישית ומספקת כלים מגוונים ומתקדמים כדי לסייע לך להתמודד עם האתגרים שלך.

השירותים של שירן כוללים:

  • אימון אישי: גישה מותאמת אישית שתסייע לך לשדרג את חייך ולפתח את הפוטנציאל שלך.
  • ייעוץ זוגי: תסייעו לך ולשותפך לשפר את הזוגיות שלכם ולשחזר את האהבה האמיצה.
  • מאמנת הורים: תסייע לך להתמודד עם אתגרים משפחתיים ולשפר את הגידול של הילדים שלך.
  • פסיכותרפיה: תעזור לך לשפר את המצב הרגשי, הנפשי, וההתנהגותי שלך.

בקליניקה של שירן בבאר שבע או בפלטפורמה אונליין, אתה יכול לקבוע פגישה ולקבל את הטיפול המקצועי שאתה רוצה. שירן ברביבאי גם עובדת עם חברות הביטוח, כך שיש לך את האפשרות לקבל את הטיפול שאתה זקוק לו.

מהו מהלך הטיפול של שירן?

מהלך הטיפול של שירן ברביבאי מותאם אישית לצרכי הלקוח וכולל מגוון שיטות וכלים מתקדמים. בין השירותים שהיא מציעה ניתן למצוא אימון אישי, ייעוץ זוגי, טיפול במערכות יחסים מורכבות, וגם אבחון והדרכת הורים. שירן ברביבאי ידעה לשלב את הידע והניסיון שצברה באופן מקצועי והיא מוכשרת כמדריכת הורים, מאבחנת, וגם בהדרכת מטפלים.

מערכות יחסים

כמטפלת במערכות יחסים מורכבות, שירן ברביבאי מייעצת ומסייעת לזוגות להתמודד עם האתגרים שלהם, תהליכי השחיקה, והמכשולים בדרך. בעזרת כלים פסיכולוגיים מתקדמים, היא מצליחה לפתור קונפליקטים, לשפר את תקשורת הזוג, ולשחזר את החיבור והאהבה המאבקים או הבעיות הזוגיות יכולות להוביל לכדי התמוטטות.

CBT+NLP

שירן ברביבאי גם משתמשת בשיטות מתקדמות כמו CBT וNLP כדי לספק לך את הכלים הטיפוליים הטובים ביותר. כל זה בהתאמה אישית, במטרה לסייע לך להתמודד עם האתגרים שלך ולשפר את איכות החיים שלך.

שיטת CBT (הטיפול בהתנהגות מתמקד בשיפור דפוסי החשיבה שמשפיעים על ההתנהגות) ו NLP (הלמידה משמעה משתמשת בשיטות המייעצות להשתמש בדפוסי תנועה מצליחים ולשנות דינמיקות שמסיכות על השגת מטרות). זה מאפשר לה לספק כלי תמיכה מיוחדים ללקוחותיה, ולשפר באופן ניכר את איכות החיים שלהם.

שירן ברביבאי היא מומחית בתחום האימון האישי ומסייעת לאנשים להשיג את מטרותיהם האישיות ולפתח את הפוטנציאל בצורה מקסימאלית. היא מלמדת ומובילה אנשים לשדרג את חייהם ולהתקדם בתחום דרכי הטיפול וההכשרה.

אז אל תישארו תקועים ואל תתמודדו לבד עם האתגרים. צרו קשר עם שירן ברביבאי היום וממשו את הפוטנציאל האישי / זוגי שלכם!

 

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments