י"א ניסן התשפ"ד, 19/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

ציון לשבח למרכז הרפואי לגליל בנהריה

שר הבריאות, ניצן הורוביץ, בחברת מנהל ביה"ח פרופ' מסעד ברהום, במהלך הביקור בביה"ח. צילום: רוני אלברט
Sunday October 17, 2021

שר הבריאות, ניצן הורוביץ, ומנכ”ל המשרד, פרופ’ נחמן אש, ערכו בסוף השבוע ביקור מקצועי במרכז הרפואי לגליל בנהריה, במטרה להכיר מקרוב את פעילות ביה”ח ולהבין את הצרכים והאתגרים העומדים בפניו. בביקור נטל חלק גם ח”כ עלי סלאלחה, תושב בית ג’אן שבגליל, שהינו חבר וועדת הבריאות בכנסת.

בתחילה התכנסו המשתתפים במרכז לחינוך לבריאות ע”ש אנגל, שם הציג מנהל המרכז, פרופ’ מסעד ברהום, בפני השר ומנכ”ל משרדו, את הישגיו של ביה”ח, אשר עובר בעשור האחרון מהפכה בריאותית, עם פתיחתם של מחלקות, יחידות ושירותים חדשים רבים. בנוסף הציג פרופ’ ברהום את האתגרים הרבים והצרכים הנדרשים, וביניהם מתן אישור לאקמו ולמכשיר PET CT, וכן שיפוץ המחלקות הפנימיות.

במהלך הדיון אמר שר הבריאות, כי המרכז הרפואי לגליל, הוא בי”ח מוביל הדוגל בחדשנות ומצוינות, וכי בהנהגתו של פרופ’ ברהום, עושה ביה”ח עבודה מצויינת, זאת למרות תנאי הפתיחה שאינם שווים לאלו שבמרכז הארץ.

פרופ’ אש אמר: “ביה”ח התקדם בצורה בלתי רגילה. הערך שהוא נותן לתושבי הגליל המערבי הוא עצום. אנו מחוייבים להמשיך לתמוך ולפתח את הרפואה כאן. אמנם הנטל התקציבי פה שונה מאשר במרכז הארץ, אך אנו נמצא את הפיתרונות כדי לסייע לביה”ח למלא את משימותיו”.

השר וצוות משרדו ערכו סיור במחלקות השונות בביה”ח. צילום: רוני אלברט

לאחר מכן ערכו המשתתפים סיור במחלקה פנימית ב’, במחלקת הקורונה כתר מונשמים, באגף נשים ויולדות ובמחלקת יולדות א’.

בביקור נטלו חלק גם סגן המנהל ד”ר צבי שלג, המנהל האדמיניסטרטיבי משה מיוחס, עוזרת בכירה למנהל ביה”ח מיטל אשור, ומנהל מחלקת המשק יוסי אדוני.

פרופ’ ברהום: “אני מודה לשר הבריאות ולמנכ”ל המשרד על הביקור. נכונו לנו אתגרים רבים, אך אני משוכנע, שבסיוע משרד הבריאות נמצא את הפיתרונות. מצאתי בשר הבריאות רצון עז לסייע, אוזן קשבת אמיתית ואישיות אוהבת אדם, הרגישה למצוקת הבריאות בישראל ומבינה את המורכבות הקיימת בפריפריה בכלל ובביה”ח שלנו בפרט”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments