ט"ו ניסן התשפ"ד, 23/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

תביעה: אישה חרדית פצחה ברומן מחוץ לנישואין עם מעסה חילוני

פסק הדין עשה צדק, והיטיב מאד את מצבה הכלכלי של האישה. עו"ד עינבר לב. צילום: משה רון איילון
Wednesday April 7, 2021

בחברה החרדית, הסיפור הזה עובר מפה לאוזן. מסתבר שבגידות בין בני זוג נשואים, לא נחלת המיגזר החילוני בלבד. לבית הדין הרבני, הוגשה בימים האחרונים תביעת גירושין לא שיגרתית של גבר מהחברה החרדית, אשר טוען באמצעות עו”ד עינבר לב, כי אישתו בוגדת בו עם המעסה שלה. לטענת הבעל, אין זו הפעם הראשונה שאישתו נתפסת בבגידתה.

הגבר, העובד בסוכנות שיווק למכונות אריזה, טוען בתביעה, כי בפעם הראשונה שנודע לו, כי אישתו בוגדת בו, הייתה כאשר קיימה קשר אינטימי עם עובד בסוכנות. לדבריו, הרומן נודע לו לאחר שחברים בקהילתם דיווחו לו, שאישתו נראתה מתנשקת ומתגפפת עם גבר זר במקום ציבורי. לדבריו, למרות שחש בושה גדולה ממעשי אישתו, הוא האמין לה כי מדובר במעידה חד פעמית וסלח לה, מאחר שהבטיחה לו כי הדבר לא יחזור על עצמו.

לטענת הגבר, הבטחות אישתו היו ריקות מתוכן. לאחר שעברו להתגורר בעיר אחרת, פצחה האישה ברומן נוסף, הפעם עם המעסה שלה, אליו הגיעה לצורך טיפולים רפואיים. בתחילה, אמנם הכחישה האישה כי נירקם קשר אינטימי בינה לבין המעסה, אך לבסוף הודתה ואף הצהירה בפני בעלה, כי הטיפול נעשה בעירום מלא וכי הוא כלל מגע מיני לא מלא.

הבעל מתלונן בתביעתו, כי חרף הקשר הרומנטי בין אישתו למעסה, היא ממשיכה לשלם לו אלפי שקלים מדי חודש על “טיפוליו”.

בשל בגידותיה החוזרות ונישנות של אישתו, הגישה עו”ד עינבר לב, בשם הבעל, תביעה לכפיית גט, בה מתבקש בית הדין הרבני להכריז על האישה כ”אישה מורדת”, ולשלול ממנה את כתובתה ואת מזונותיה.

כמו כן מבקשת עו”ד לב מבית הדין, לקבוע כי ייאסר על המעסה ועל האישה להינשא זה לזו (“אסורה על בעלה ובועלה”). התביעה נדונה בימים אלה בבית הדין הרבני.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments