ט"ז ניסן התשפ"ד, 24/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“תוך עשור, רשת ‘היכל העודפים’ תכלול 10 סניפים”

כך מודיע איתמר כהן, מנהל "היכל העודפים", אאוטלט הרהיטים הגדול בישראל, הממשיך את דרכו של אביו, שמעון כהן, שהקים את העסק. הרשת כוללת 3 סניפים

איתמר כהן ו"היכל העודפים": אאוטלט הרהיטים הגדול במדינה
Friday May 15, 2020
מירה שפילמן

כבר מגיל 5, ידע איתמר כהן, מה הוא רוצה לעשות בחייו. כבנו של שמעון כהן, שהקים את “איטליה הקטנה” ובהמשך את “היכל העודפים”, אאוטלט הרהיטים הגדול במדינה, הוא נכנס לעסק מגיל צעיר, ועשה שם כמעט כל דבר אפשרי. “את הנסיעה הראשונה שלי, לאחר קבלת רישיון הנהיגה, עשיתי כספק רהיטים של החנות”, מגלה כהן, בן 40 מקרית מוצקין, נשוי + 1. “אין כמעט דבר שלא עשיתי בעסק, ממחסנאי ומוביל ציוד, דרך רפד ועד צבעי ואיש רכש. עם הזמן, התקדמתי לתפקידי ניהול, ואני מטפל גם בתערוכות ובקשר מול הבנקים. היום אני מנהל את העסק, ואבא נמצא כל הזמן ברקע, עוזר ותומך”.

רשת “היכל העודפים” כוללת בין השאר מערכות ישיבה, פינות אוכל, כיסאות, מיטות, מזנונים, שולחנות לסלון וארונות, המיובאים מיותר מ-5 מדינות. לרשת מחסני ענק, הקולטים את כל המכולות, כאשר זמן האספקה הממוצע עומד על 4-3 ימים. בצורה כזו, חוסך הלקוח את פערי התיווך וקונה בזול ישירות מהיבואן. היום יש לרשת שלושה סניפים, הסניף המרכזי בקרית ביאליק, וסניפים בחיפה ובעפולה.

מה חרטת על דגלך ומה אתה אוהב בעבודה?

חשוב לי שמעבר למקצועיות, למגוון הרחב של המוצרים ולמחירים הנוחים, נעניק את השירות הטוב ביותר. אני אוהב שהכל מתוקתק ושהמערכת עובדת כמו שצריך. אין תחושת סיפוק גדולה יותר מאשר לראות לקוחות מרוצים, שחוזרים אלינו, ואת הפידבקים שמחממים את ליבנו ברשתות החברתיות.

מתי חל השינוי הגדול בעסק, שהפך אותו מחנות קטנה לרשת?

עד לפני מספר שנים, סיפקנו ריהוט לכ-100 חנויות. עם הזמן, זיהינו שהלקוח אינו מעוניין לשלם פערי תיווך ומחפש לרכוש את המוצר במחיר זול יותר. באמצעות הקמת הרשת, חתכנו בפערי התיווך, וכך אנו יכולים לספק ריהוט טוב במחיר מעולה. אנו מייבאים את רוב הרהיטים, תוך הקפדה על עבודה עם המפעלים האיכותיים ביותר.

מה החזון לעתיד?

אנו שואפים להפוך תוך 10 שנים, לרשת של 10 סניפים ברחבי המדינה, ואף יותר מכך.

“היכל העודפים”, סניף קרית ביאליק: רח’ יוסף לוי 38, סניף חיפה: רח’ מקלף 10, צ’ק פוסט, סניף עפולה: שד’ מנחם בגין 79 (צמוד ל”סופר-ויקטורי”). טלפון רב-קווי: 073-7833100.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments