י"ח אדר ב' התשפ"ד, 28/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

תוך שנתיים תהפוך קרית ים ל”פנינת הקריות”

היזמים הבינו את הפוטנציאל האדיר של העיר. מרכז מסחרי בקרית ים. הדמייה: באדיבות העירייה
Monday August 31, 2020

אי אפשר לעצור בימים אלו את הביטחון של ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, שהביע קורת רוח מהמשך מגמת העלייה בביקוש לנדל”ן בעיר, זאת לאחר שחברת “כל ב.י. בע”מ, א- ג.ב.ע. – נכסים והשקעות בע”מ”, שילמה 52 מיליון שקל, עבור שטח של 40 דונם, שמיועד לבנייה מסחרית בצפון העיר. בריאיון ל”חדשות הקריות”, אמר אבן צור: “זו מגמה שנמשכת כבר מספר שנים ובחודשים האחרונים קיבלה תאוצה, לאחר שהקבלנים הבינו את הפוטנציאל האדיר של קריית ים”. 

מדוע זה קורה דווקא עכשיו?

כל הפרויקטים והמייזמים שמגיעים לעיר, הם תוצאה ישירה של השקעה מתמשכת שלנו בתיכנון. הודות לתיכנון שהשקענו בשנים האחרונות, אנחנו רואים עכשיו את הפירות הראשונים וזו רק ההתחלה. מי שיגיע לפה בעוד שנתיים, פשוט לא יכיר את המקום. קרית ים תהפוך ל”פנינת הקריות”.

מרוצה ממגמת העלייה בביקוש לנדל”ן בעיר. דוד אבן צור

יצוין, כי החברה שזכתה במכרז רשות מקרקעי ישראל, היא בעלת רשת חנויות המזון “אושר עד”, וככל הנראה היא מתכננת לבנות בשטח בו זכתה, סניף נוסף של הרשת. לפני חודשיים שילמה חברה אחרת כ-100 מיליון שקלים עבור שטח של 22 דונם, קו ראשון לים, שבו תיבנה שכונה חדשה. במקביל הולכת ונבנית השכונה החדשה “גלי ים” ומקודמת תוכנית “פינוי בינוי” גדולה לשכונת “אג”ש”. 

שנת הלימודים נפתחת, מה מצפה לתלמידים ולהורים?

שנת הלימודים הזו לא תהיה שנה רגילה, והיא נפתחת בתקופה מאוד מאתגרת לכולנו. השנה היא שנת מבחן, שבה כל אחד ואחת מאיתנו נדרש לגלות הבנה, אחריות ודאגה אחד לשני. עשינו הכל במהלך הקיץ, גם בעירייה וגם במוסדות החינוך בעיר, כדי שביחד נצליח לעמוד בכל המבחנים שלפנינו ונבטיח שכל אחת ואחד מהתלמידים יוכל ללמוד, לרכוש ידע חדש וליהנות מחוויות מרגשות, בצורה הכי בטוחה ובריאה, ובלי כל הפרעה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments