נתקעו בלי טיסה: משפחה בת שש נפשות מקריית ביאליק, הגישה לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת “ישראייר”, בגין ביטול טיסה לאילת.
בני המשפחה ציינו, כי הזמינו נופש באילת ושילמו עבור המלון. אחר כך, הזמינו טיסה לכל בני המשפחה מנמל התעופה בן גוריון, עד לשדה התעופה רמון, עם חברת “ישראייר”. לטענת התובעים, 12 שעות לפני הטיסה המתוכננת, היא בוטלה ללא כל חלופה או פתרון מהחברה. כיוון שלא ניתן היה לבטל את המלון ללא עלות, נאלצו בני המשפחה, בני זוג בני 65, ילד אוטיסט בן שנתיים וחצי ותינוקת בת 9 חודשים, למצוא לבדם חלופות כדי להגיע לאילת.
לטענת התובע, חברת “ישראייר” הייתה מוכנה להחזיר מחצית מהסכום ששולם, 1164.97 שקלים, מתוך תשלום מקורי של 2386 שקלים.
התובעים מבקשים מבית המשפט, שיחייב את “ישראייר” לשלם להם פיצוי בסך 4386 שקלים, כולל החזר כספי ופיצוי בגין ביטול הטיסה. טרם הוגש כתב הגנה.