כ"ז ניסן התשפ"ה, 25/04/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

איסתא לא מכירה בשובר שנתנה ללקוחה

שיטת מצליח בחברת איסתא. צרכנות קלוקלת וחוסר כבוד ללקוחות. צילום: מאתר החברה.
Friday February 14, 2025

בריונות לשמה: תושבת קריית אתא, שקיבלה שובר זיכוי בעקבות ביטול חופשה, עם פרוץ מלחמת “חרבות ברזל”, טוענת כי חברת איסתא ליין, דרכה הוזמנה החופשה, אינה מכבדת את השובר. בסוף השבוע היא הגישה תביעה נגד החברה, בבית המשפט לתביעות קטנות בקריות.

מהתביעה עולה, כי ערב המלחמה הזמינה התובעת חופשה משפחתית בברצלונה, אך אז פרצה המלחמה, שתי קרובות משפחה שלה נרצחו בנובה והחופשה בוטלה. התובעת קיבלה בחזרה תוך חודש ימים במזומן, מחצית מהסכום ועבור החצי השני קיבלה שובר.

כעת, עם סיום המלחמה, החליטה התובעת לממש את השובר: היא הזמינה חופשה בחברת איסתא, הגישה את השובר ושילמה את ההפרש. העסקה בוצעה, כרטיס האשראי שלה חויב בגין ההפרש במחיר, אך מספר שעות לאחר מכן קיבלה התובעת הודעה, כי החברה אינה מכירה בשובר, כיוון שעברה יותר משנה מאז שהוא ניתן.

התובעת ציינה, כי באף שיחה לא נאמר לה, שהשובר תקף לשנה והוסיפה, כי בתקופת המלחמה גם לא ניתן היה לטוס. התובעת ציינה עוד, כי הנתבעת “גנבה” כהגדרתה סכום של 5000 שקלים, “ממש עושק על מוצר שלא קיבלתי”, ציינה התובעת.

טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments