גבייה כפולה: תושבת קריית ביאליק, הגישה לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת “הוט” בטענה כי גבתה ממנה תשלום כפול ולא הסכימה לפצותה. התובעת ציינה בכתב התביעה: “בגלל הכסף שהם לקחו ממני, לא היה לי כסף לשבת”.
מהתביעה עולה, כי התובעת מתגוררת בדירה שכורה, ברחוב גיורא בקריית ביאליק, והתחברה ל”הוט” בחודש ספטמבר 2024. אחרי חודשיים טוענת המתלוננת, כי היא שמה לב, שמידי חודש היא מחויבת פעמיים בגין השירות שהיא מקבלת. לדבריה, היא ניסתה להתקשר לחברה, אבל לא הצליחה להגיע לנציג שירות, אלא לאחר זמן רב. הנציג, כך לדבריה, הודה שמדובר בחיוב כפול בגין שני מינויים והבטיח לטפל בבעיה. התובעת ביטלה את החיוב באמצעות כרטיס האשראי והחלה לשלם באמצעות הוראת קבע בבנק. להפתעתה, בחודש מרץ השנה, היא קיבלה חיוב בסך של כ-700 שקלים. “ניסיתי להסביר את הבעיה, אבל לא היה עם מי לדבר. הבטיחו לי כי מנהל האיזור יחזור אלי”. לבסוף, כך התובעת, גבתה ממנה החברה 400 שקלים, למרות שלא הסכימה לכך.
התובעת ציינה, כי רק לאחר פניה לתלונות הציבור ב”הוט”, קיבלה את הכסף בחזרה, אבל בחברה לא הסכימו לפצות אותה על “עוגמת נפש רבה ורמאות שהם עשו לי”, כלשון התביעה.
התביעה עומדת על 35 אלף שקלים. טרם הוגש כתב הגנה.