ט"ז ניסן התשפ"ד, 24/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

תושבת קריית ביאליק תובעת את חברת הוט

חברת "הוט" נמצאת בצמרת תלונות הצרכנים. צילום אילוסטרציה
Sunday June 12, 2022

נמאס לה: תושבת קריית ביאליק, הגישה אתמול (ראשון), לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת הוט, לאחר שזו לא עונה לפניותיה.

מהתביעה עולה, כי בחודש אפריל השנה, תואם ביקור טכנאי בבית התובעת, ברחוב יקינטון בקריית ביאליק. הטכנאי אמור היה להגיע בתאריך 11 באפריל, בין השעות 9 ל-11, אבל הוא לא הגיע. מאז המקרה ועד יום הגשת התביעה, פנתה התובעת עשרות פעמים לחברת הוט, בכדי שיאזינו לשיחה בה תואם לה טכנאי וישלמו קנס בגין אי הגעתו. “אני לא מקבלת כל תגובה, רק הבטחות שיחזרו אליי. בירור פניה כזו אמור לדברי הוט, לקחת 14 ימים ומאז עבר הרבה יותר זמן”.

התובעת דורשת פיצוי בסך 670 שקלים, בגין אי הגעת הטכנאי ביום שתואם לה. טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
1 Comment
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
שאול
1 שנה

670 ש”ח ? משתלם לחברת הוט להפנות את הטכנאי למקום אחר ששם יש לה רווח גדול.. רק קנס של אלפי שקלים ילמדו את החברות הללו לא לזלזל.