נמאס לה: תושבת קריית ביאליק, הגישה אתמול (ראשון), לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת הוט, לאחר שזו לא עונה לפניותיה.
מהתביעה עולה, כי בחודש אפריל השנה, תואם ביקור טכנאי בבית התובעת, ברחוב יקינטון בקריית ביאליק. הטכנאי אמור היה להגיע בתאריך 11 באפריל, בין השעות 9 ל-11, אבל הוא לא הגיע. מאז המקרה ועד יום הגשת התביעה, פנתה התובעת עשרות פעמים לחברת הוט, בכדי שיאזינו לשיחה בה תואם לה טכנאי וישלמו קנס בגין אי הגעתו. “אני לא מקבלת כל תגובה, רק הבטחות שיחזרו אליי. בירור פניה כזו אמור לדברי הוט, לקחת 14 ימים ומאז עבר הרבה יותר זמן”.
התובעת דורשת פיצוי בסך 670 שקלים, בגין אי הגעת הטכנאי ביום שתואם לה. טרם הוגש כתב הגנה.
670 ש”ח ? משתלם לחברת הוט להפנות את הטכנאי למקום אחר ששם יש לה רווח גדול.. רק קנס של אלפי שקלים ילמדו את החברות הללו לא לזלזל.