י"ט אדר ב' התשפ"ד, 29/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

תושבת קרית ביאליק: ״בן הזוג לשעבר מאיים עליי״

מתקין הפרגולות טוען, כי הוא מאוים על חייו. בית משפט השלום בחיפה. צילום ארכיון
Thursday October 21, 2021

תושבת קרית ביאליק, בת 34, הגישה לבית משפט השלום בקריות, בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת, נגד בן זוגה לשעבר, מאחר שלטענתה הוא מאיים עליה ומטריד אותה.

בבקשה מציינת האישה, כי בעבר קיימה מערכת יחסים עם אותו אדם, אבל לא היה שום סטטוס ליחסים ביניהם. בשלב מסוים היא החליטה לסיים את הקשר, דבר לא היה מקובל על בן הזוג. “ביקשתי ממנו להפסיק ולהטריד אותי, אך הוא המשיך בשלו והמצב הגיע לשלב של איומים על חיי ותקיפתי בפניי עדים. אני לא מעוניינת בשום קשר עימו ואני מרגישה מאויימת מהתנהגותו וממעשיו. בנוסף הוא חדר לביתי ללא הסכמתי, באמצעות מפתח שככל הנראה שוכפל על ידו, וזאת כשבבית ישנו בני הקטין, אשר גם הוא פוחד מהסיטואציה שנוצרה”.

המתלוננת ציינה עוד, כי בסוף השבוע שעבר המצב הגיע לשיא, כאשר בן זוגה לשעבר פרץ לביתה בשעות הלילה, והיא מרוב פחד תפסה סכין מטבח וברחה להזעיק עזרה מהשכנים, כדי שיזמינו משטרה. לדבריה, בן הזוג לשעבר אף פנה לבית הספר בו לומד בנה, על מנת להשחיר את פניה ולהציג אותה כאימא לא טובה.

לטענתה, בעבר כבר איים לשלוח אנשים שיפגעו בה, והיא אינה יודעת עד כמה הוא יילך רחוק באיומיו. עוד ציינה המתלוננת, כי המשיב כבר השתמש באלימות פיזית כלפיה ואיים שאם לא תעשה כדבריו, הוא ישים לזה סוף, גם אם ייצטרך לשלוח אנשים כדי לבצע זאת.

טרם נקבע מועד לדיון בבקשה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments