ט"ז אדר ב' התשפ"ד, 26/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

שיקגו בחיפה: אירוע ירי ואלימות ברחבי העיר

כוחות ההצלה העניקו לפצוע טיפול ראשוני בשטח. צילום ארכיון, תיעוד מבצעי מד"א
Sunday June 13, 2021

סוף שבוע חם היה בחיפה. המשטרה חוקרת אירוע ירי שהתרחש בעיר, במהלכו נפצע באורח קל תושב איבטין, בן 21, המוכר למשטרה. המקרה אירע בשעות הערב המאוחרות, אז התקבל מידע במוקד 100 של המשטרה, על צעיר שנורה ברחוב חטיבת גולני בחיפה. במקרה אלימות נוסף, נפגע באורח בינוני עד קשה, תושב חיפה בן 34.

במקרה הראשון הוזנקו למקום הירי כוחות ההצלה, שהעניקו לפצוע טיפול ראשוני ולאחר מכן פינו אותו להמשך טיפול במרכז הרפואי רמב”ם בחיפה. מתנדב של איחוד והצלה, שהגיע לזירת האירוע סיפר, כי הפצוע היה מחוץ לרכבו, כאשר הפגיעות היו בפלג גופו התחתון.

המשטרה החלה מיד בביצוע סריקות ובאיסוף מימצאים בזירה, ע”י חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי. הרקע ונסיבות האירוע בבדיקה.

שעות לפני אירוע הירי, נרשם בחיפה מקרה אלימות נוסף, בסופו נפגע תושב העיר באורח בינוני עד קשה. בשעות הצהריים התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב כרמל, על פצוע ברחוב ברזילי. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול ראשוני בשטח, ולאחר מכן פינו למרכז הרפואי רמב”ם, גבר בן 34, עם חבלת ראש. חובשים בכירים במד”א, חי טקאטש וישי לוי סיפרו: “הובילו אותנו אל גבר ששכב מעורפל הכרה ועם חבלת ראש קשה מאוד, לאחר שככל הנראה היה מעורב באירוע אלימות. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו יציב”.

הרשם
שלח הודעה אודות
1 Comment
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
חיפאית
2 שנים

האלימות זולגת לחיפה עיר מעורבת