ט"ז תשרי התשפ"ה, 18/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חשוד בהחזקת אופנוע גנוב ורימון הלם שוחרר בערבות

על אף החשדות הקשות, הצליח עו"ד רועי קרן, לשחרר את החשוד בערבות. צילום: יח"צ.
Friday October 11, 2024

שופט רחמן: בית משפט השלום בקריות, שחרר ערב החג בערבות, את תושב קריית ביאליק, בן 21, שנעצר בחשד כי החזיק ברשותו אופנוע גנוב וכן רימון הלם.

מבקשת המעצר עולה, כי הפריטים נמצאו בביתו ברחוב מרטין בובר בקריית ביאליק. המשטרה ייחסה לחשוד עבירות של החזקת חומר נפץ שלא כדין, החזקת נשק בלא רשות, זיוף סימני זיהוי של רכב וקבלת רכב או חלקי רכב גנובים, וביקשה להאריך את מעצרו ב-7 ימים נוספים.

בדיון להארכת מעצר החשוד טען סנגורו, עו”ד רועי קרן, כי החשוד מסר גרסה לגביי נסיבות רכישת האופנוע ולמה רכש אותו. כן ציין, כי אין כל ראיה הקושר בין החשוד לרימון ההלם, שנמצא לדבריו מתחת לבניין בו הוא מתגורר, מה עוד שהוא מכחיש מכל וכל כי הרימון שלו. עו”ד קרן הוסיף, כי צו המעצר נגד החשוד הוצא כבר לפני חמישה ימים ועצם העובדה, שנעצר באיחור, מראה כי המשטרה לא מייחסת לו מסוכנות רבה. לדיון הגיע גם מעסיקו של הצעיר, שהסכים לפקח עליו באם ישוחרר.

השופט צבי כוחן ציין, כי קיים חשד סביר נגד החשוד וכן קיימת עילת מעצר. עם זאת, בנסיכות התיק, מצא השופט לנכון, לשחרר את החשוד למעצר בית מלא אצל מעסיקו למשך 4 ימים. כן חויב החשוד לחתום על ערבות עצמית בסך 5000 שקלים, להבטחת תנאי השחרור.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments