י"ח ניסן התשפ"ד, 26/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

תושב אתא ניסה להבריח לארץ קוקאין ב-4.5 מיליון ש”ח

עוגמת נפש. מזוודה אחת הגיעה למלון באיחור של יומיים ומזוודה נוספת הגיעה עם החזרה לישראל. עכשיו התביעה. צילום: freepik
Sunday July 31, 2022

הותר לפירסום: יחידת הבילוש המשטרתית 747 של מרחב נתב”ג, ביחד עם היחידה המרכזית (ימ”ר) מחוז חוף, עצרו לפני כשבועיים את תושב קריית אתא, עם נחיתתו בארץ, כשברשותו מזוודה ובה סמים מסוכנים מסוג קוקאין וקטמין, במשקל של 11 ק”ג, ששווים 4.5 מיליון שקלים, אותם ניסה להבריח ארצה. בסוף השבוע הוגשה נגדו הצהרת תובע, טרם הגשת כתב אישום.

ראשיתה של החקירה, בתאריך 14.7.22, כאשר בלשי יחידת הבילוש 747 של מרחב נתב”ג, הבחינו בגבר שברשותו מזוודה, אשר נחת מטיסה מצרפת, תוך שהוא נע באולם היוצאים ומסתנן לקבוצת נוסעים שאינו חבר בה. הדבר העלה את חשדם של הבלשים, והגבר עוכב לבדיקה, במהלכה עלה, כי למזוודה דופן כפולה, אשר הכילה חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קוקאין וקטמין.

במהלך חקירת המקרה, אשר הועברה ליחידה המרכזית (ימ”ר) במחוז חוף, עלה כי החשוד, תושב קריית אתא (22), יצא את הארץ לצרפת מספר רב של פעמים, כשברשותו כמות גדולה של צמח מסוג גת, האסור להכנסה בצרפת. לדבריו, בחזרתו ארצה התבקש ע”י אלמוני להבריח מזוודה ובה הסם, תמורת סכום כספי בסך אלפי שקלים.

לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בחיפה ובסוף השבוע כאמור, בתום חקירה מאומצת, הגישה נגדו פרקליטות מחוז מרכז, באמצעות המשטרה, הצהרת תובע טרם הגשת כתב אישום, בעבירות המיוחסות לו ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments