ז' אייר התשפ"ד, 15/05/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

עד כאן: ללקוח נמאס מההטרדות של נציגי “הוט”

ללקוח נמאס. חברת "הוט" נמצאת בצמרת תלונות הצרכנים. צילום אילוסטרציה
Friday April 26, 2024

נצמדו ללקוח לווריד: תושב קריית ים, שהתנתק השנה משירותי “הוט”, פנה בסוף השבוע לבית משפט לתביעות קטנות בקריות, בבקשה להורות לחברת “הוט”, להפסיק להתקשר אליו כדי שיחזור וירכוש את שירותי החברה. במקביל מבקש התושב מבית המשפט, לחייב את “הוט” לפצות אותו ב-12 אלף שקלים, בגין ההטרדות שהוא עובר.

מהבקשה עולה, כי בעבר התובע היה מנוי של “הוט”, אבל החליט להפסיק את ההתקשרות, לאחר שחויב מידי פעם בסכומים שהוא לא הכיר. “לא הייתי מרוצה מכך ולכן התנתקתי”, כתב התושב בבקשתו.

מאז שהוא התנתק, פונים אליו נציגי “הוט”, שכל פעם מתקשרים ממספר טלפון אחר ומנסים לשכנע אותו לחזור ולרכוש את שירותי החברה, כולל שירותי אינטרנט ושירותי טלפון קווי. לדבריו, הוא הודיע מספר פעמים, שאינו מתכוון לחזור ולרכוש את שירותי החברה, אבל למרות זאת, הם לא מרפים ממנו וממשיכים להתקשר אליו. “אמרתי להם שהם מטרידים אותי, ושאם לא יפסיקו אתבע אותם על הטרדה, ואמרתי גם, שאני לא מעוניין לחזור ולהיות מנוי של “הוט”, ובכל זאת הם ממשיכים להתקשר”.

התושב מבקש שבית המשפט, יחייב את חברת “הוט” בגין הטרדה ועוגמת נפש ותחייב אותה פיצוי בסך 12 אלף שקלים. “אני מותש מהם, למרות חסימות המספרים השונים והניתוקים. כבר הפסקתי לענות לשיחות מהם, התייאשתי מהם”.

חברת “הוט” טרם הגישה כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments