י"ג אדר ב' התשפ"ד, 23/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

תושב קרית ים נמצא עם סכינים ליד מעון לנשים מוכות

קבלן האיטום ניתק את הקשר ונעלם. בית משפט השלום בקריות
Monday September 20, 2021

שופט בית משפט השלום בקריות, שלמה מיכאל-ארדמן, שיחרר אתמול (ראשון), למעצר בית את תושב קרית ים, בן 36, שנעצר ליד מעון לנשים מוכות, בו שוהה אישתו ושלושת ילדיו, כשברכבו נמצאו מספר סכינים. לבקשת המשטרה, החשוד יישאר במעצר יום נוסף, על מנת לאפשר לערר על ההחלטה לשחררו למעצר בית.

החשוד נעצר בתאריך 15 בספטמבר, כאשר הגיע ליד המעון לנשים מוכות בו שוהים מזה שלושה חודשים, אישתו וילדיו, כשהוא מנסה לאתר אותם. ברכבו של החשוד נמצאו שני סכינים ואלה מעץ. בבקשת המעצר ייחסה המשטרה לחשוד עבירות של פגיעה בפרטיות ובילוש, הטרדה, והחזקת אגרופן או סכין בניגוד לחוק.

במהלך הדיון שנערך בבית המשפט, טען סניגורו של החשוד, עו”ד פיראס עבד, כי אין ראיות לכך, שהחשוד הטריד את אישתו או בלש אחריה. עוד טען עו”ד עבד, כי בשל הימצאות הסכינים, אין הצדקה להמשיך ולהחזיקו במעצר. נציג המשטרה טען, שיש מסוכנות במעשיו של החשוד.

השופט ארדמן ציין בהחלטתו, כי לחשוד הרשעה אחת, בגין החזקת סמים לצריכת סמים משנת 2017. השופט ציין, כי החשוד נתפס בשטח ציבורי, הוא לא נכנס למעון ואין נגדו צווי הרחקה, הגנה או מניעת הטרדה מאיימת, ועל כן לא מתקיימת לדברי השופט, פגיעה בפרטיות. השופט הוסיף, כי גם לגביי החזקת הסכינים מסר החשוד גירסה, שנתמכת בידי עד נוסף. 

לאור זאת החליט השופט, כי החשוד ישוחרר למעצר בית של שבעה ימים, בבית אביו בקרית ים. כן נדרש להפקיד ערבות עצמית וצד ג’ והתחייב להתייצב מידי יום בתחנת זבולון. המשטרה כאמור הגישה ערר בגין החלטה זו, שיתברר במהלך היום, בבית המשפט המחוזי בעיר.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments