כ' תשרי התשפ"ה, 22/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

תובע מתאגיד המים בקריית ים 2000 שקלים

אינסטלטור בדק את אי זרימת המים בתוך הבתים. צילום אילוסטרציה אתר freepik
Wednesday October 4, 2023

הכסף בחזרה: שני תושבי קריית ים, מרחוב לכיש, הגישו לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה על סך 2000 שקלים נגד תאגיד המים העירוני “ימים”, בטענה כי לא סיפק שירות נאות.

מהתביעה עולה, כי לפני מספר חודשים הופסק זרם המים למספר בניינים ברחוב לכיש, לתקופה של מספר ימים. “לתאגיד המים “ימים”, לקח 4 ימים עד שבאו לבדוק את התקלה ונשארנו ללא מים בשיא החום. בזמן הזה כנראה דלפו מים לאדמה וזה קרה גם לפני כשנה. קבלן אינסטלציה שהובא למקום קבע, שהקו בתשתית הוא של כ-50 שנה והוא ישן ורקוב. עברו עוד יומיים והקבלן חזר עם עובדים ומחפרון, הם חפרו תעלה לאורך כל כניסות הבתים, הניחו צינור וכיסו את התעלה באבנים וחול וזה נשאר כך עד היום”.

התובעים ציינו בתביעה, כי הם זוג קשישים סיעודיים ובבניין מתגוררת שכנה עיוורת ועוד זוגות עם הילדים. “כולם צריכים לעבור בחפירה, שנותרה ללא אספלט.  כלבים וחתולים בשכונה עושים שם את הצרכים. הקבלן ואנשי התאגיד אמרו לנו, שהם מחברים אותנו באופן זמני. הם העבירו צינורות פלסטיק מבית לבית באוויר, על הגגות והחצרות, כשהם גלויים לחום השמש ולקור בחורף”.

לדברי התובעים, הם ושכניהם קיבלו כבר חשבונות מים מנופחים. לטענת התובע, הוא פנה לתאגיד ושם נאמר לו, כי העבודה שהם ביצעו נעשתה בצורה טובה.

התובעים מבקשים, שבית המשפט יחייב את התאגיד לקחת אחריות למקרה ולטפל בו לשביעות רצון הדיירים, תוך תשלום פיצוי של 2000 שקלים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments