י"ד ניסן התשפ"ד, 22/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

תעודת הוקרה לקניון “שער הצפון”

רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, מעניק תעודת הוקרה לדותן שלום, מנכ"ל קניון "שער הצפון". צילום: דוברות כללית
Monday August 16, 2021

עם פרוץ מגיפת הקורונה, פועל מחוז חיפה וגליל מערבי, למנוע את התפשטות נגיף הקורונה ובשלב היערכות למבצע החיסונים, נרקם שיתוף פעולה מיוחד בין כללית, לבין הנהלת קניון “שער הצפון” בראשותו של דותן שלום, מנכ”ל הקניון, אשר העמיד לרשות כללית שטח, לטובת הקמת מיתחם חיסונים נגד הקורונה.

רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, הוקיר את מנכ”ל הקניון, במעמד ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ, הודה לו ובאמצעותו לבעלים, על התמיכה והעזרה לאורך כל הדרך ואמר: “נגיף הקורונה יצר שיתופי פעולה חדשים ומחממים את הלב, לגלות שיש לנו שותפים שניצבים איתנו בחזית המאבק. כאות תודה והוקרה על העזרה והתמיכה, בהערכה רבה, כללית ומטופלי קריית אתא והסביבה”.

“קניון ‘שער הצפון’ הוא מרכז בילוי ומסחר עיקרי לתושבי קרית אתא, הקריות והאיזור כולו. אנחנו שותפים לחיי הקהילה של התושבים והיה לנו טבעי, שמיד נתגייס למאבק בנגיף הקורונה” שיתף דותן. 

“אני מודה לקניון ‘שער הצפון’ ולבעלים, על ההתגייסות לטובת מבצע החיסונים. מיתחם החיסונים שכללית הקימה בקניון תרם לבריאות תושבי האיזור ואני מברך על שיתוף הפעולה”, אמר ראש העיר, יעקב פרץ.

לכללית כ-200 מיתחמי חיסונים הפרוסים בכל רחבי הארץ, ומעל 200,000 איש התחסנו עד כה ועוד כ-190,000 זימנו תורים באמצעות האפליקציה, האתר ו-2700*.

“שיתוף פעולה זה בין כללית לקניון, מאפשר לנו לבצע מבצע חיסונים יעיל עם זמינות ונגישות. אנו קוראים לכל מי שטרם התחסן להגיע ולהתחסן, זהו הכלי היחיד שיש לנו להתמודדות עם מגיפת הקורונה. אנו ממשיכים להתאים, להרחיב ולשפר כל הזמן את השירותים והזמינות לטובת מטופלינו ויחד נמשיך לעבוד למען בריאות הציבור. אנו מאחלים בריאות ובשורות טובות”, סיכם רונן נודלמן, מנהל המחוז.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments