ה' אלול התשפ"ד, 08/09/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

14 חודשי מאסר לתושב ביאליק שתקף בעל חנות

לחשוד אין עבר פלילי והוא שוחרר למעצר בית אצל אחת מבנותיו. צילום ארכיון: דוברות המשטרה, מחוז חוף
Friday July 19, 2024

לקוח לא מרוצה: בית משפט השלום בקריות, גזר עונש של 14 חודשי מאסר, בניקוי תקופת המעצר, על תושב קריית ביאליק, בן 45, שהורשע לאחר שמיעת הראיות, בעבירות של חבלה ופציעה כשהעבריין מזוין, החזקת סכין שלא כדין, היזק לרכוש ואיומים.

מכתב האישום עולה, כי בחודש אוגוסט 2022, רכש הנאשם מחנות טלפונים סלולריים, ברחוב דרך עכו בקריית ביאליק, מכשיר סלולרי תמונת 200 שקלים. כעבור זמן מה נשבר המסך של המכשיר ובעקבות כך, הגיע הנאשם מספר פעמים לחנות ודרש לפצות אותו בגין הנזק שנגרם, או לתקן את הנזק. המוכר הסביר, כי לא ניתן לתקן את הנזק שנגרם.

בתאריך 26 ליולי 2023, בשעת צהריים, הגיע הנאשם לחנות כשבאמתחתו סכין, ניגש למוכר ודרש שיתקן את המכשיר או יחזיר את הכסף. לאחר שהמתלונן סירב, התעצבן הנאשם, דפק על הדלפק וגרם נזק לציוד שהיה במקום. כתוצאה מכך, היכה המוכר במכת אגרוף את הנאשם ודחף אותו אל מחוץ לחנות. הנאשם ניסה בנסיבות אלו, לתקוף את המתלונן ואף דקר אותו בבטנו, תוך גרימת שני חתכים.

הנאשם ניהל את המשפט ובסופו של דבר הורשע. התביעה ביקשה להחמיר בעונש לאור חומרת המעשה. ההגנה ציינה, כי הנאשם עצור כבר תקופה ארוכה בתנאים קשים. כן צוין, כי בשנים האחרונות ניהל הנאשם חיים נורמטיביים. עוד ציין פרקליטו, כי הנאשם הותקף בידי המתלונן באורח קשה.

בגזר הדין ציינה השופטת סימי פלג קימלוב, כי התחשבה בנסיבות חייו של הנאשם. לחובתו ציינה, הרשעה קודמת משנת 2014 בגין החזקת סכין, דבר שמלמד, כי העונש שהוטל עליו בעבר לא הרתיע אותו והוא עבר את אותה עבירה.

בסופו של דבר גזרה השופטת על הנאשם 14 חודשי מאסר, בניכוי ימי המעצר. כן גזרה עליו 4 חודשי מאסר על תנאי ותשלום פיצוי בסך 3000 שקלים למתלונן.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments