י"ז ניסן התשפ"ד, 25/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

2 אוהדי הפועל ת”א נעצרו באיצטדיון סמי עופר

אוהדי הפועל ת"א החלו להשליך לעבר השוטרים ואנשי הצוות שעבדו במקום, כיסאות, כוסות, בקבוקים וחפצים שונים. צילום: דוברות המשטרה, מחוז חוף
Tuesday February 22, 2022

חטפו מכות ונעצרו: למרות טענות קשות של הנהלת הפועל ת”א ואוהדי הקבוצה, על התנהלות ביריונית של המשטרה באיצטדיון סמי עופר, טוענת המשטרה, כי אוהדי הפועל ת”א הם שגרמו להפרת הסדר באיצטדיון ו-2 מאוהדיה אף נעצרו.

במסגרת היערכות מקדימה של המשטרה למשחק, בוצעו חסימות בכבישים המובילים לאיצטדיון ונערכו חיפושים על האוטובוסים, שהובילו את אוהדי הפועל ת”א למגרש. במסגרת החיפוש תפסו השוטרים כלי תקיפה רבים, שהאוהדים התכוונו להכניס עימם לאיצטדיון והחרימו אותם.

לטענת המשטרה, עשרות מאוהדי הפועל ת”א השמיעו במהלך המשחק, קללות ונאצות נגד השוטרים שעבדו באיצטדיון, ירקו עליהם ודחפו את גדרות המשטרה שהיו במקום.

השוטרים ביצעו חסימות בכבישים המובילים לאיצטדיון וערכו חיפוש על האוטובוסים. צילום: דוברות המשטרה, מחוז חוף

עם הישמע שריקת הסיום של המשחק, החלו האוהדים האדומים לעקור ממקומם עשרות כיסאות, אותם השליכו לעבר יציע מכבי חיפה. כאשר הגיעו שוטרים על מנת לפזר את האוהדים, הם החלו להשליך לעברם כיסאות, כוסות, בקבוקים וחפצים שונים ואף עקרו צינור כיבוי אש ממקומו.

השוטרים עצרו 2 אוהדים, קטין ובגיר, שעפ”י החשד, היו מעורבים בהתפרעויות האלימות, כל זאת בזמן שמושלכים לעברם כיסאות וחפצים שונים.

החשודים נעצרו והועברו לחקירה בתחנת משטרת חיפה, ובתום חקירה שוחררו בתנאים מגבילים, ובהם הרחקה למשך 30 ימים ממגרשי הכדורגל.

 

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments