י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

2000 ערכות מיוחדות לחיילי צה”ל ולתושבי הדרום והצפון

2000 אריזות קרטון יישלחו לקו החזית בדרום ובצפון, ולתושבים סמוכי הגדר. צילום: הבית הספרדי
Wednesday October 11, 2023

נתינה שבאה מהלב: 2000 קרטונים ובהם מגוון רחב של פריטים חיוניים, יחולקו החל ממחר ובימים הקרובים לחיילי צה”ל ולתושבים בדרום ובצפון. מי שעומד מאחורי היוזמה, הם וועד העדה היהודית הספרדית בחיפה, שהתגייסו למאמץ הכולל. הערכות ללוחמים בסדיר ובמילואים, לכוחות הביטחון ולאזרחים, כוללות פריטים נחוצים, ובהם מגבות, חולצות וגופיות, סוגים שונים של קפה, פירות יבשים, פיצוחים, מברשות שיניים, משחות שיניים, סבונים ומוצרי טואלטיקה.

“מי שצריכים אותנו היום, הם החיילים בחזיתות ותושבי הישובים הסמוכים לגבולות”, אמר עו”ד יוסף גילאור, יו”ר וועד העדה. “במקביל, נמשיך להושיט יד למשפחות מועטות יכולת, ילדים וקשישים, בכל דרך אפשרית”.

עו”ד גילאור ואיתו כל חברי הנהלת וועד העדה ובית האבות, ייקחו חלק באריזת הערכות, שתחל כבר מחר, אליהם יצטרפו דיירי הבית שתרמו כל אחד לפי יכולותיו, העובדים מכל המחלקות ותלמידי בתי ספר שהתנדבו למשימה.

“החלטנו להירתם למאמץ הכולל בארץ”, אמרה נטעלי בן, מנכ”לית ה”בית הספרדי”, שיצרה קשר עם הספקים השונים של הבית, על-מנת לארגן את כל המוצרים הרלוונטיים. “אנו ערים להתגייסות המרשימה של ארגונים אזרחיים רבים לאספקת כל צרכי החיילים והתושבים בחזית. היה לנו ברור, שגם אנחנו, כמי שמחויבים לעשייה למען הכלל, נפעל למען המטרה החשובה, ונגייס לשם כך את המשאבים העומדים לרשותנו”. נטעלי התחייבה, כי ה”בית הספרדי” ימשיך ליזום ולממש פעילויות מסוג זה, כל עוד יהיה בכך צורך.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments