י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

25 שנים אחרי הנישואין, התברר לילדים, כי יש להם אח או אחות למחצה

הבעל תרם זרע בהיותו סטודנט בטרם נישא, אבל כבר היה בקשר עם אישתו הנוכחית

אחרי שהזוג התגרש, התברר כי מי שעבר להתגורר עם האישה הצעירה היה הבן החורג. עו"ד שרין סולן
Wednesday May 20, 2020

חצי יובל שנים חיו זוג בשקט ובשלווה וגידלו במסירות שלושה ילדים. בני הזוג ניהלו אורח חיים צנוע, למרות ששניהם משתכרים יפה ומועסקים במשרות בכירות בשירות הציבורי.

לפני מספר ימים התייצבה האישה במשרדה של עורכת הדין שרין סולן וביקשה להגיש תביעה נגד בעלה בדרישה לפיצוי נזיקין, כל זאת לצד הכוונה שלה להתגרש ממנו. הסיבה כפי שגוללה האישה: “בעלי בגד בי ובאמון שלי”. בתצהיר טוענת האישה, כי בעלה התוודה לאחרונה, כי בהיותו סטודנט ובעת שהיה בקשר זוגי איתה, כמה חודשים לפני שנישאו, תרם זרע לבנק הזרע כדי לאפשר לנשים אחרות להרות.

הנימוק של הבעל, כך טוענת האישה, “חשבתי שזה נכון אז כי הייתי זקוק לכסף ואני גם חושב שמי שיכול לעשות את זה שיעשה ולא יהסס”. כך לפחות טוענת האישה, שאינה יכולה לחיות במחיצתו יותר. “המעשה הזה, גם אם נעשה, היה צריך להיות מדווח בזמן אמת ואז הייתי צריכה לקבל את ההחלטה אם נכון לי להמשיך בקשר. ברגע שהמעשה הזה הוסתר 25 שנים ממני ומהילדים שלנו, זה דומה לבגידה לכל דבר וענין”.

בינתיים מנסים עורכי הדין להוביל את בני הזוג לסוג של פשרה שתמנע גירושין, אבל כרגע הדבר אינו עולה יפה. עו”ד סולן הדגישה, כי האישה זועמת בעיקר על ההסתרה ומרגישה פגועה, נבגדת ומתקשה להבליג על המעשה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments