כ"ט אב התשפ"ה, 23/08/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“הוט” תאמו טכנאי לחיבור אינטרנט והוא לא הגיע

אין עם מי לדבר. הלקוח לקח חופש מהעבודה, המתין בביתו והטכנאי לא הגיע. צילום: מתוך אתר החברה, לפי ס' 27א'
Monday July 8, 2024

זמן יקר: תושב קריית ביאליק, הגיש אתמול (ראשון) לבית משפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת “הוט מערכות תקשורת”, אשר תיאמה לו טכנאי, שכלל לא הגיע.

מכתב התביעה עולה, כי בתאריך 28 למאי השנה, סיכם התובע עם חברת “הוט”, על התקנת אינטרנט סיבים בדירתו, ברחוב הנרייטה סולד בקריית ביאליק. נציגת החברה תיאמה לו את הטכנאי למחרת היום, ה-29 למאי, בין השעות 15.00-17.00. לדברי התובע, אותה שיחה הוקלטה ותוצג לבית המשפט בעת הדיונים שייערכו.

התובע לקח חופשה מהעבודה והמתין לטכנאי, שכלל לא הגיע וגם לא צלצל להודיע על ביטול ההגעה. התובע פנה לחברת “הוט”, שם נאמר לו, כי לפי הרישומים, לא תואם לו כלל טכנאי. התובע שלח לאותו נציג את הקלטת השיחה, בה נשמעת הנציגה הראשונה של “הוט”, מתאמת את מועד הגעת הטכנאי וזה הבטיח לשלוח את הקלטת הלאה לבירור ולאחר מכן יחזיר תשובה לתובע. “תשובה כזו לא הוחזרה” כתב התובע, שציין כי פנה עוד מספר פעמים לחברה, אך לא קיבל תשובה.

התובע מבקש מבית המשפט, שיחייב את “הוט” לשלם לו פיצוי בסך 1000 שקלים, בגין ביטול זמנו וטרחה, וכן כפיצוי בגין הפרה חובה חוקית.

טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments