זמן יקר: תושב קריית ביאליק, הגיש אתמול (ראשון) לבית משפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת “הוט מערכות תקשורת”, אשר תיאמה לו טכנאי, שכלל לא הגיע.
מכתב התביעה עולה, כי בתאריך 28 למאי השנה, סיכם התובע עם חברת “הוט”, על התקנת אינטרנט סיבים בדירתו, ברחוב הנרייטה סולד בקריית ביאליק. נציגת החברה תיאמה לו את הטכנאי למחרת היום, ה-29 למאי, בין השעות 15.00-17.00. לדברי התובע, אותה שיחה הוקלטה ותוצג לבית המשפט בעת הדיונים שייערכו.
התובע לקח חופשה מהעבודה והמתין לטכנאי, שכלל לא הגיע וגם לא צלצל להודיע על ביטול ההגעה. התובע פנה לחברת “הוט”, שם נאמר לו, כי לפי הרישומים, לא תואם לו כלל טכנאי. התובע שלח לאותו נציג את הקלטת השיחה, בה נשמעת הנציגה הראשונה של “הוט”, מתאמת את מועד הגעת הטכנאי וזה הבטיח לשלוח את הקלטת הלאה לבירור ולאחר מכן יחזיר תשובה לתובע. “תשובה כזו לא הוחזרה” כתב התובע, שציין כי פנה עוד מספר פעמים לחברה, אך לא קיבל תשובה.
התובע מבקש מבית המשפט, שיחייב את “הוט” לשלם לו פיצוי בסך 1000 שקלים, בגין ביטול זמנו וטרחה, וכן כפיצוי בגין הפרה חובה חוקית.
טרם הוגש כתב הגנה.