כ' תשרי התשפ"ה, 22/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

יהב: “חיפה הולכת להיות עיר מודרנית שתהווה מודל לחיקוי”

כנס הנדל"ן הגדול שנערך אמש בחיפה בהשתתפו מאות קבלנים, מהנדסים וחברות בנייה. יהב בתום הכנס עם יזמים וקבלנים. צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה
Wednesday July 10, 2024

יש למה לצפות: אופטימיות רבה שררה אמש בכנס הנדל”ן הגדול שנערך באיצטדיון העירוני סמי עופר, בהשתתפות מאות יזמים, קבלנים, שמאים ובעלי עניין. את נאום הפתיחה נשא ראש עיריית חיפה, יונה יהב, שאמר בדבריו: “חיפה הינה עיר בעלת פוטנציאל אדיר להתחדשות עירונית. אני מברך את כל באי הכנס, בכירי עולם הנדל”ן, מקבלי ההחלטות, גורמי המקצוע הטובים ביותר, יזמים, אדריכלים, מהנדסים, עורכי דין, שמאים ומובילי דעת קהל. כולכם הגעתם לכאן, מתוך הבנה עמוקה של החשיבות הטמונה בפיתוח ערים, בבניית עתיד משגשג ובחיזוק הכלכלה הישראלית”.

“העיר חיפה, יפהפייה ועתיקה, שעומדת בפניי צומת דרכים. אנו חווים התעוררות משמעותית בתחום הנדל”ן, וזאת לצד אתגרים רבים. אני מאמין שבעבודה משותפת, בשיתוף פעולה מלא בין עיריית חיפה, חברות הבנייה, המתכננים וכל הגורמים הרלוונטיים, זהו המפתח להצלחה. האינטרס של כולנו כאן משותף: בניית עיר טובה ונכונה, עיר שתהיה בית עבור כולנו, עיר שתתאים לא רק להווה, אלא גם תשים את היסודות לעתיד טוב יותר עבור הדורות הבאים”.

בהמשך אמר יהב: “אנו רוצים שהעיר חיפה, תציע איכות חיים גבוהה, דיור בר השגה, תחבורה ציבורית יעילה, שטחים ירוקים ופיתוח כלכלי משגשג. אני מאמין שביחד, נוכל להפוך את החזון למציאות.
אני פותח את שערי העיר בפניכם, ומזמין אתכם לשיתוף פעולה פתוח ושקוף. יחד, נוכל להוביל את חיפה קדימה ולבנות עיר מודרנית, יפהפייה ומתקדמת, שתהווה מודל לחיקוי עבור ערים אחרות בישראל וברחבי העולם”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments