ט"ז תשרי התשפ"ה, 18/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

1,300 שחקנים השתתפו בגביע ראש העיר בכדורגל בקריית ביאליק

טקס הענקת צלחת האליפות ע"י ראש העיר דוקורסקי, בטורניר בו השתתפו 1300 שחקנים ושחקניות, במשחקים בהם צפו אלפי צופים לאורך הטורניר. צילום: דוברות העירייה.
Sunday July 28, 2024

הגדול מכולם: תחת הסלוגן: “האדם לפני השחקן”, הסתיים בסוף השבוע, טורניר גביע ראש העיר בכדורגל, שהפך כבר למסורת בקריית ביאליק. הטורניר התקיים במשך 16 ימים, עם 118 קבוצות שונות ו-1300 שחקנים ושחקניות, שחגגו את המונדיאל הפרטי שלהם על 5 מגרשים סינטטיים באיכות גבוה.

הטקס המרגש להענקת פרס השחקן המצטיין, על שם החייל יוסף דסה ז”ל, בהשתתפות משפחתו, הדגיש את החשיבות של ערכי האדם והספורט. סמל יוסף דסה ז”ל, תושב העיר, שנפל במלחמת “חרבות הברזל”, היה אוהד מושבע של כדורגל. העירייה יחד עם משפחת דסה, ביקשו להנציח את שמו בתחום שיוסף אהב.

במהלך הטורניר נערכו 285 משחקים מרתקים, בהשתתפות קבוצות מעורבות וקבוצות בנות, שהוכיחו כי הכדורגל הוא ספורט לכל.

ראש העיר, אלי דוקורסקי: “טורניר גביע ראש העיר בקריית ביאליק, הוא לא רק תחרות ספורטיבית, אלא חגיגה של קהילה, סולידריות ואהבת הספורט. אנו מודים לכל השחקנים, המאמנים, ההורים והמתנדבים, שהשתתפו והפכו את האירוע להצלחה גדולה. אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו בטורניר גביע ראש העיר בשנה הבאה, ולהיות חלק מהחוויה הספורטיבית המרגשת ביותר בעיר”.

דוקורסקי הודה למנהל מחלקת הספורט בעירייה, בני בניסטי, לחברת מועצת העיר ויו”ר וועדת הספורט ליאת בוגנים, ולמנהל אגף הקהילה חיים אליאס, על הארגון המופתי של הטורניר.

כאלופי הטורניר לפי גילאים, זכו במקום הראשון: כיתה ב’ – האריות מרקפות, כיתה ג’ – הקופים הירוקים, כיתה ד’ – הפועל חיפה, כיתה ה’ – אריות חיפה, כיתה ו’ – הגרזנים מהקריות, כיתה ז’ – העטלפים, כיתה ח’-ט’ – העטלפים.

במקום השני לפי גילאים, זכו: כיתה ב’ – מכבי ביאליק סיטי, כיתה ג’ – מכבי חיפה, כיתה ד’ – הכדורגלנים, כיתה ה’ – מכבי סיטי, כיתה ו’ – אריות הים, כיתה ז’ – סופר סטריקה, כיתה ח’-ט’ -נאמנות קווקז.

חגיגות המנצחים, בנים ובנות, טורניר הכדורגל המסורתי, הגדול ביותר בצפון. צילום: דוברות העירייה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments