לא ספרו אותם: משפחה בת חמש נפשות מחיפה, הגישה לבית משפט השלום בעיר, תביעה על כ-30 אלף שקלים, נגד חברת התעופה WIZZ, לאחר שזו ביטלה טיסה מרומא לישראל ולא סיפקה כל חלופה.
בני המשפחה, הורים ושלושה ילדים מתחת לגיל 12, אמורים היו לטוס לארץ בתאריך 3 לאוגוסט בשעה 06.00. פחות משש שעות לפני הטיסה, הם קיבלו הודעה על ביטולה, מבלי שהוצעה להם כל חלופה. לטענתם, באותו יום נתב”ג היה פתוח ולא היו נסיבות חריגות, שהצדיקו את ביטול הטיסה.
לטענתם, החברה שילמה להם סכום של 17 יורו לאדם ליום עבור הוצאות, אבל הסכום לא הספיק לכיסוי ההוצאות, עד שהצליחו למצוא חלופה ולחזור לארץ. לבסוף, הם הצליחו למצוא טיסה לאתונה ומשם לישראל עם חברת ארקיע, אך זו התעכבה ב-15 שעות. בסופו של דבר, התובעים חזרו לישראל, שלושה ימים לאחר המועד המקורי. גם באתונה היו להם הוצאות גדולות של לינה וארוחות.
לטענת התובעים, הם פנו לחברת WIZZ בבקשה לקבלת פיצוי, אך לא זכו למענה. התובעים מבקשים מבית המשפט, שיפסוק להם החזר הוצאות ופיצוי של כ-30 אלף שקלים.