ט"ז תשרי התשפ"ה, 18/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

תקף את בת זוגו שהתעלפה והזמין לה אמבולנס

אהבה כואבת. החשוד הפליא את מכותיו בבת זוגו עד שהתעלפה ואז הזמין לה אמבולנס של מד"א. צילום ארכיון: דוברות מד"א
Monday October 14, 2024

גבר אלים: בית משפט השלום בחיפה, האריך ביומיים את מעצרו של תושב קריית ביאליק, בן 39, בגין תקיפת בת זוגו, בדירתה בקריית חיים. במהלך הדיון התברר, כי בת הזוג התעלפה בעקבות האלימות נגדה ולא הגישה כלל תלונה במשטרה.

מבקשת המעצר עולה, כי המשטרה ייחסה לחשוד עבירה של תקיפה הגורמת לחבלה של ממש וביקשה להאריך את מעצרו ב-5 ימים נוספים.

במהלך הדיון טען נציג המשטרה, כי בת הזוג נפצעה ופונתה לבית החולים כשהיא מעולפת. נציג המשטרה הגיש לבית המשפט דו”חות של שוטרים, שתיארו איך נראתה הדירה כאשר הגיעו למקום ואת סימני האלימות שמצאו. נציג המשטרה לא ידע להשיב לשאלת סנגורו של החשוד, עו”ד מוראד שיח, מהסנגוריה הציבורית, מי הזעיק את המשטרה. תחילה טען, כי שכנים הם אלו ששמעו צעקות, אבל בהמשך תיקן עצמו וטען, כי השוטרים ראו את צוות מד”א במקום ועלו לדירה בעקבותיהם. נציג המשטרה לא ידע גם לומר, מי הזעיק את צוות מד”א לדירה.

עו”ד שיח טען, כי החשוד עצמו, הוא זה שהזעיק עזרה למתלוננת ואין כל ראיה, שקושרת אותו למעשה, בהיעדר תלונה או דיווח של שכנים. “המשטרה טעתה בשיקול דעתה לעצור את החשוד”, ציין הסנגור.

השופטת נסרין עדוי קבעה בהחלטתה, כי מחומר החקירה עולה חשד, שהחשוד ביצע את העבירה המיוחסת לו וכי שחרורו עלול לשבש את החקירה. לאור זאת החליטה השופטת להאריך את מעצר החשוד ביומיים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments