כ' תשרי התשפ"ה, 22/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

המרפאות שמחוללות פלאים בפצעים קשיי ריפוי

ד"ר מוחמד עיסא והאחות ענבל וקרט, במהלך טיפול במרפאת פצעים קשיי פצע בנהריה. צילום: דוברות כללית
Sunday October 20, 2024

שתי מרפאות פצע חדשות: בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי, הרחיבו את השירות למען המטופלים והוסיפו מרפאות נוספות ייעודיות לפצעים קשיי ריפוי.  במרפאות אלו ניתן מענה למטופלים עם פצעים, שלא ניתן לראות בהם סימני החלמה לאחר שבועות של טיפול, תוך התחשבות והתייחסות למכלול גורמים שעלולים לגרום לעיכוב בהחלמה.

פצעים קשיי ריפוי מהווים בעיה בריאותית משמעותית, בעיקר בקרב אוכלוסייה מזדקנת, המשפיעה על איכות החיים ויכולה להוביל לסיבוכים חמורים. כ3-5% מהאוכלוסייה סובלים מפצעים כרוניים.

“בעידן שבו פצעים כרוניים הופכים לבעיה רווחת, אנו במרפאות מבינים את הצורך בגישה כוללנית וחדשנית. צוות המומחים שלנו במרפאות, עובד בשיתוף פעולה עם המטופל ומעניקים לו טיפול מותאם אישי, על מנת שתהליך ההחלמה יהיה הטוב ביותר”, מסבירה שירן קליין שושן, אחות רכזת פצעים וסטומה, בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי.

במרפאות אלו ניתן מענה למטופלים עם פצעים, שלא ניתן לראות סימני החלמה לאחר 2-4 שבועות של טיפול, תוך התחשבות והתייחסות למכלול גורמים, שעלולים לגרום לעיכוב בהחלמה. סוגי פצעים כמו: פצעים סוכרתיים, פצעי לחץ, כיביים על רקע ורידי או עורקי.

אחד היתרונות הבולטים של מרפאות אלו הוא, הצוות הרפואי המיומן, בעל ידע וניסיון בטיפול בפצעים מורכבים.

המטופל מקבל את כל המעטפת הטיפולית, תחת קורת גג אחת. יתרה מזאת, הזיהוי המוקדם של בעיות פוטנציאליות מאפשר טיפול מהיר ומונע סיבוכים חמורים.

הצוותים במרפאות מכירים בחשיבות הטיפול בגישה הוליסטית רב סקטוריאלית, מספקים תמיכה כוללנית ומדריכים את המטופלים ומשפחותיהם בטיפול עצמי ומניעה.

תוספת שתי מרפאות פצע: בנהריה ומעלות, בנוסף לקיימת במרכז רפואי לין, מנגישה את השרות למספר מטופלים גדול יותר, המאפשרת טיפול יעל ומקצועי קרוב לבית.

המרפאות מיועדות למטופלים, שנבדקו במרפאות ראשוניות אשר הוחלט להפנותם למרפאות פצעים קשיי ריפוי.

זימון תור דרך מוקד 2700* עם הפניה מרופא משפחה או רופא יועץ.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments