ז' שבט התשפ"ה, 05/02/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“הוט” גבתה יותר כסף ומסרבת לנתק את הלקוחה

אלפי טענות הצטברו נגד חברת "הוט" בגין שירות לקוי. צילום: מתוך הפייסבוק, לפי ס' 27א'
Tuesday January 7, 2025

פרידה קשה: תושבת קריית מוצקין, הגישה לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה על סך 31  אלף שקלים נגד חברת “הוט”, שלטענתה לא ניתקה אותה מהשירות למרות בקשותיה, וגם לא חוזרת אליה עם תשובות, למרות מעל 10 הבטחות שניתנו לה.

מהבקשה עולה, כי בתאריך 3 לספטמבר 2024, פנתה התובעת לחברת “הוט” וביקשה להתנתק. החברה הבטיחה כי היא תשדרג לה את השירות באותו מחיר ואף תשלח טכנאי על חשבונה, כדי לסדר את השדרוג. הטכנאי הגיע, אבל אז הסתבר לה, כי היא חויבה בגין הביקור. בחשבון הבא שקיבלה, היא ראתה שחויבה בסכום גבוה מזה שהובטח לה. בתאריך 26 לספטמבר, היא החלה להתקשר באופן קבוע לשירות של “הוט”, בדרישה לזיכוי החשבון וקיבלה לטענתה הבטחה, שיחזרו אליה, אך זה לא קרה. “המשכתי בשיחות במשך ארבעה חודשים ועד היום אין מענה”, ציינה התובעת.

לאור זאת היא ביקשה שוב להתנתק מהשירות והובטח לה, כי זה יתבצע תוך שני ימי עבודה, אך למעשה עד להגשת התביעה, היא עדיין לא נותקה. לטענת התובעת, הובטח לה מעל 10 פעמים שיחזרו אליה, אך זה לא קרה. בסופו של דבר, היא הגישה תביעה על סך 31 אלף שקלים, בגין אי ניתוק למרות בקשות ושיחות מתישות. טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments