י"ב תמוז התשפ"ו, 27/06/2026

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

החזיק בית מרקחת של סמים בדירה

. צילום ארכיון: דוברות המשטרה, מחוז חוף.
Sunday January 19, 2025

מגוון רחב: לשכת התביעות זבולון, הגישה אתמול (ראשון) לבית משפט השלום בקריות, כתב אישום נגד תושב קריית חיים, בן 52, בגין החזקה ושימוש בסמים.

מכתב האישום עולה, כי בתאריך 2 לינואר 2023, החזיק הנאשם במקומות שונים בדירה, ברחוב הארזים בקריית חיים, בה גר בזמן התפיסה, סמים מסוגים שונים. בין השאר נמצאו בדירה שקיות שהכילו קנאביס, שקיות שהכילו חשיש, סם מסוג קוקאין וסם מסוג MDMA.

בנוסף נמצאו בכיס מכנסיו עוד 4 שקיות, שהכילו קנאביס וגם ברכבו נמצא סם מסוג קנאביס, במשקל כולל של 2 ק”ג.

כתב האישום נגדו כולל סעיף אחד: החזקה ושימוש בסמים שלא לצריכה עצמית.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *