אתם אשמים: תושבת קריית אתא, הגישה לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת מנהרות הכרמל בע”מ, בטענה, שבגלל התנהלות החברה נגרם נזק לרכבה.
מכתב התביעה עולה, כי התובעת נהגה במנהרות, מכיוון הקריות לכיוון חוף הכרמל, בתאריך 24 לאפריל השנה, בשעה 06.15 בבוקר, ברכבה החדש, שהיה אז שבוע ימים על הכביש. במקטע השני של המנהרה, היא שמעה רעש חזק ולאחר מכן נדלקו נורות האזהרה ברכב, שהתריעו על לחץ אוויר נמוך בגלגל האחורי. כשהגיעה לקצה המנהרה, הרכב היה על הג’אנט, כאשר כל האוויר יצא מהגלגל האחורי. התובעת מילאה אוויר ונסעה לפנצ’רייה, שם הוצאה חתיכת ברזל ענקית מתוך הצמיג. מאחר ולא ניתן היה לתקן את הצמיג, היא קנתה צמיג חדש בעלות של 1030 שקלים.
לאחר המקרה היא פנתה לשירות הלקוחות של מנהרות הכרמל, אך משם לא חזרו אליה כלל. לאחר זמן מה כן דיברו איתה, ביררו את המקרה והשיבו לה, כי היא הייתה חייבת להתקשר ברגע שהמקרה קרה. לטענת המנהרות, לא הוכח, שהמקרה היה בעת נסיעה במנהרה ולכן לא הסכימו לפצות אותה. התובעת הציעה לשלוח סרטון ממצלמת הרכב, שתוכיח את דבריה, אך בחברה לטענתה סירבו. בלית ברירה, הגישה תביעה על סך 5000 שקלים, הכולל כיסוי בגין הנזק וכן פיצוי בגין אובדן ימי עבודה.
טרם הוגש כתב הגנה.