תושבת קריית מוצקין, הגישה תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, נגד חברת התעופה הצרפתית “אייר פרנס”, שהייתה אמורה לצאת מפריז לתל אביב בתאריך 26 למאי השנה.
מהתביעה עולה, כי התובעת קנתה כרטיסים עבורה ועבור בנה הקטין מפריז לתל אביב, לתאריך 26 למאי השנה. פחות מ-72 שעות לפני הטיסה, היא קיבלה הודעה מהחברה על ביטול הטיסה, ולא הציעה טיסה חלופה אחרת.
לטענת התובעת, למחרת בתאריך 27 למאי, חזרה החברה לטוס לתל אביב, דבר שלטענתה מצביע על כך, שלא הייתה סיבה אמיתית לביטול הטיסה יום לפני כן. “עובדה זו מעידה על כך, שהביטול היה ככל הנראה תוצאה של מחדל החברה, ולא תוצאה מכוח עליון או נסיבות בלתי צפויות”.
מכתב התביעה עולה עוד, כי התובעת נאלצה לרכוש כרטיסי טיסה יקרים יותר, כדי לחזור לארץ בזמן, באמצעות חברה אחרת.
התביעה שהוגשה עומדת על סך 10.600 שקלים והיא כוללת פיצוי בגין ביטול הטיסה, בגין אובדן ימי עבודה, כיסוי הפרשי המחיר בין הכרטיסים שבוטלו ואלו שנרכשו, וכן בגין עוגמת נפש.
טרם הוגש כתב הגנה.