עוגמת נפש: תושבת קריית אתא, הגישה אתמול (ראשון) לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת “רמי לוי שיווק השקמה”, שלא דאגה למשלוח בזמן, ובשל כך נאלצה לבטל את יום ההולדת המתוכננת לבנה, שהיה אמור להיערך עם אורחים.
התובעת ציינה בתביעה, כי עם חזרתה מחו”ל, הזמינה משלוח מוצרים מרמי לוי, בין השאר כדי שתוכל לחגוג יום הולדת לבנה. המשלוח תואם באותו יום, בתאריך 20 לאוגוסט השנה, בין השעות 18:30 – 20:40. המשלוח לא הגיע וכל הניסיונות לקבל תשובה משירות הלקוחות לא צלחו. לאור המצב, היא נאלצה לבטל את יום ההולדת לבנה, מאחר שלא היה לה דבר להגיש לאורחים. בשעה 23.27 התקשר אליה השליח ומסר שהוא בדרך, אך הוא לא הגיע וגם לא התקשר פעם נוספת.
בסופו של דבר, המשלוח הגיע רק ביום שלמחרת בשעות הערב, וכאשר התקשרה לשירות הלקוחות, הציעו לה פיצוי הזוי לטענתה, בסך 150 שקלים. אותה מנהלת שירות שדיברה איתה אמרה, לאחר סירובה לקבל את הפיצוי המוצע, כי איש ברמי לוי, לא ידבר עם הלקוחה יותר. מאז שלחה התובעת מספר פניות, אך לא נענתה.
התובעת ציינה את עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לה, לאחר שנאלצה לבטל את חגיגת יום ההולדת של בנה ולהודיע על כך לאורחים שהזמינה. היא מבקשת, שבית המשפט יחייב את רמי לוי בתשלום פיצוי בסך 2000 שקלים. טרם הוגש כתב הגנה.