א' טבת התשפ"ו, 21/12/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חברת הנסיעות הפקירה בלילה נוסע בחו”ל ובלי מלון

חברות התעופה ומשרדי הנסיעות, מקבלים עשרות אלפי תלונות ותביעות בשנה על תקלות. הנוסע נותר בלילה, במדינה זרה ובלי מקום לינה, למרות שהחזיק שובר בידו. השטיח המעופף. צילום: אילוסטרציה. לפי ס' 27א'.
Thursday December 18, 2025

טיול סיוט: תושב קריית ביאליק, הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת הנסיעות ה”שטיח המעופף”, זאת לאחר שבמלון אליו הופנה, בטירנה אלבניה, נאמר לו, כי אין עבורו חדר.

מכתב התביעה עולה, כי התובע הזמין מהחברה חבילת נופש לטירנה, בחודש ספטמבר השנה, שכללה טיסה, העברה הלוך וחזור משדה התעופה למלון ולינה במלון, תמורתה שילם 2625 שקלים.

כאשר נחת התובע בטירנה, לא המתינה לו הסעה והוא נאלץ לקחת מונית למלון. ההפתעה העיקרית הייתה במלון, שם הציג את השובר שקיבל מ”השטיח המעופף”, אך נאמר לו, כי אין הזמנה על שמו וכי המלון בתפוסה מלאה.

בכתב התביעה נטען: “המלון שלח את התובע לדרכו והנתבעת (חברת הנסיעות) הפקירה את התובע בשעת לילה מאוחרת, במדינה זרה, ללא הסעה ומקום לינה שהוזמן מראש, ובנוסף לא סיפקה כל סיוע או פתרון למצב שנוצר”.

התובע נאלץ לחפש מקום לינה חילופי ומצא אחד שכזה במחיר גבוה משמעותית, מהמלון שהוזמן דרך החברה.

התובע דורש מחברת הנסיעות, שתפצה אותו בסכום של 8.900 שקלים, כולל החזר ההוצאות שהיו לו.

טרם הוגש כתב הגנה בתיק.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments