ט' תמוז התשפ"ו, 24/06/2026

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

נתפס עם שלל סמים ונשלח למעצר בית

בביתו של החשוד התגלו מספר סוגי סמים שלא לשימוש עצמי. צילום ארכיון: דוברות המשטרה, מחוז חוף.
Wednesday June 24, 2026

יצא בזול: בית משפט השלום בחיפה, שיחרר למעצר בית את תושב קריית חיים, שנתפס עם סמים מסוגים שונים, בכמות שלא לצריכה עצמית.

החשוד בן 31, נעצר לאחר שבחיפוש בדירתו נתפסו סמים מסוגים שונים, כשהם מחולקים באריזות, בכמות שלא לצריכה עצמית. המשטרה ייחסה לחשוד עבירה של החזקה ושימוש בסמים שלא לצריכה עצמית, וביקשה להאריך את מעצרו ב-7 ימים.

לפני הדיון בהארכת המעצר, הגיעו נציג המשטרה, עו”ד צביקה אמיר וסנגורו של החשוד, עו”ד רון אבישור, מהסניגוריה הציבורית, להסכם על שחרור החשוד למעצר בית מלא של 3 ימים. בנוסף חויב החשוד, להתייצב לחקירה בכל עת שיידרש ולחתום על ערבות בסך 3000 שקלים לקיום תנאי השחרור.

לאחר עיון בחומר החקירה, החליטה השופטת דנה עופר, לשחרר את החשוד בתנאים שסוכמו בין הצדדים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *