כ' תשרי התשפ"ה, 22/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

בעל דירה ירה למוות בפורץ שדקר את אחיו

פרמדיקים של מד"א טיפלו בפצוע במקום התאונה והעבירו אותו לביה"ח רמב"ם. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
Wednesday July 10, 2024

שיקגו בקריות: אמש נורה למוות, גבר בן 30 בקריית חיים. המשטרה משערת, כי הירי היה מוצדק מתוך הגנה עצמית. עם זאת חקירה המקרה נמצאת בראשיתה.

מחקירה ראשונית עולה, כי גבר כבן 30 פרץ אתמול בצהריים, לדירה ברחוב אברבנאל בקריית חיים. הפורץ הופתע בידי שני אחים, בעלי הדירה, ואז לפי החשד, דקר הפורץ את אחד האחים ופצע אותו באורח קל עד בינוני. בתגובה שלף האח השני אקדח, המוחזק ברישיון, ירה בפורץ הדוקר והרג אותו.

האירוע החל אתמול בשעה 11:55, עת התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א, על 2 גברים שנפצעו באירוע אלימות, ברחוב אברבנאל בקריית חיים. חובשים ופראמדיקים של מד”א, שהגיעו למקום דיווחו, על גבר ללא סימני חיים וקבעו את מותו. במקביל העניקו טיפול לפצוע השני, גבר בן 35, עם פציעה חודרת ופינו אותו לבית החולים במצב קל עד בינוני.

חובש רפואת חירום, שבח יהודה רוטנשטרייך סיפר: “הגענו למקום וראינו את 2 הפצועים עם פציעות חודרות בגופם, כשאחד מהם מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. הפצוע השני התהלך כשהוא בהכרה. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים”.

גם חובשי איחוד הצלה הגיעו למקום לסייע בטיפול בנפגעים. יעל אוחיון חובשת איחוד הצלה מסרה: “למרבה הצער, לא נותר לנו אלא להמתין לקביעת מותו בזירה, עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן הענקנו בזירה סיוע רפואי לגבר נוסף כבן 35 שפונה במצב קל לבית החולים רמב”ם”.

כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה. להערכת המשטרה, הירי היה על רקע פעילות פלילית. החקירה נמשכת.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments