ז' אייר התשפ"ה, 05/05/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הטיסה מפראג לארץ בוטלה והפיצוי לא הגיע

חברת "בלו בירד" השאירה את הנוסעים בפראג ולא מצאה להם טיסה חלופית מהירה. עכשיו התביעה. צילום: רשתות חברתיות. לפי ס' 27א', לחוק זכויות יוצרים
Friday November 15, 2024

איפה הכסף: תושב קריית אתא, הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה על סך 36 אלף שקלים, נגד חברת התעופה “בלו בירד”, שביטלה טיסה אותה הזמין התובע ולא פיצתה אותו כספית.

מהתביעה עולה, כי התובע רכש עבורו ועבור בני משפחתו, באמצעות סוכנות נסיעות, 5 כרטיסי הלוך וחזור מתל אביב לפראג, בצ’כיה. על פי ההזמנה, הטיסה לפראג הוזמנה באמצעות “ישראייר”, בעוד שהטיסה חזרה  הייתה דרך “בלו בירד”. עבור העסקה שילם התובע לחברת הנסיעות 3127 דולר.

הטיסה לפראג יצאה לדרך ב-17 לאוקטובר כמתוכנן. בתאריך 20 לאוקטובר, יום לפני הטיסה חזור, קיבל התובע הודעה מחברת הנסיעות, כי הטיסה של “בלו בירד” מבוטלת, וקיימת חלופה, שתמריא לארץ ב-23 לאוקטובר, יומיים אחרי התאריך המקורי. התובע: “מכיוון שהיינו צריכים לחזור בהקדם לארץ ובסמוך לתאריך שהזמנו, חיפשנו טיסה חלופית חזרה כמה שיותר מוקדם. הזמנו את הטיסה המוקדמת ביותר האפשרית לתאריך 22.10, עם חברת SMARTWINGS”.

התובע שילם עבור כל כרטיס 581 דולר ובסך הכל 2905 דולר. כמו כן נאלץ לשהות לילה נוסף במלון, בעלות 396 דולר.

התובע טוען, כי עם חזרתו לארץ, הוא פנה לחברת הנסיעות ומשם הופנה לחברת התעופה, אך ממנה הוא לא הצליח לקבל כל מענה. התובע מבקש מבית המשפט, שיחייב את “בלו בירד” בהחזר ההוצאות שהיו לו, בתשלום בגין ביטול טיסה ועוגמת נפש, ובסך הכל 36 אלף שקלים. טרם הוגש כתב הגנה בתיק.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments