ו' אייר התשפ"ד, 14/05/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“הנושאים החברתיים והכלכליים מסוכנים יותר מהאיום האיראני”

כך טוען סגן ראש עיריית קרית ים, אלי כהן, שמציין, כי הסוגיות החברתיות הוזנחו במהלך השנים. כהן משוכנע, שבמערכת הבחירות הנוכחית, היה הרבה פחות "אנטי" למפלגת "העבודה", למרות שהתוצאות לא היו שונות מהותית בהשוואה לבחירות הקודמות, ומפרגן לעמיר פרץ, שהצליח ללכד את השורות

כהן: טיפול בסוגיות חברתיות
Wednesday September 18, 2019
בן מרדכי

גם בבחירות לכנסת ה-22, שנערכו באחרונה, הנושאים החברתיים והכלכליים נדחקו לקרן זווית, כאשר השיח היה ברובו סביב אישיותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. סגן ראש עיריית קרית ים, אלי כהן, איש מפלגת “העבודה”, שהינו גם חבר דירקטוריון קק”ל, טוען כי השיח חייב להשתנות, והנושאים החברתיים והכלכליים הם שהיו צריכים לתפוס את רוב תשומת הלב, ולא אלו הביטחוניים. “בכל בית בקרית ים, אליו הגעתי בתקופת הבחירות, גיליתי שהבעיות מהן סובלים התושבים, דומות מאוד. הן עוסקות בעיקר ביוקר המחייה, ובמיוחד בקושי העצום עבור הצעירים להגיע לדירה משלהם וכמה השירותים יקרים ולא מספקים”, הוא טוען. “בשורה התחתונה, כולם רוצים את אותם הדברים: חינוך טוב לילדים, חיים בכבוד, שירותי רווחה סבירים לאלו שגורלם לא שפר עליהם, ובנושאים הללו אף אחד, להוציא את עמיר פרץ, לא נגע בנושא במהלך קמפיין הבחירות. זה לא ברור לי, מכיוון שבסופו של דבר, כולנו מאוחדים סביב הנושאים הביטחוניים, והאנשים לא מבינים, שכחברה ישראלית, הסוגיות החברתיות מסוכנות ובעייתיות אפילו יותר מהאיום האיראני”.
עד כמה החלפתו של אבי גבאי בעמיר פרץ, בראשות “העבודה”, השפיעה על המפלגה, אם בכלל?
למרות שהתוצאות בקלפיות לא השתנו בצורה משמעותית, אין לי ספק, שהדבר השפיע עלינו לטובה. התושבים מעריכים את עמיר, שנשאר כל חייו בשדרות שבדרום, והינו בקי מאוד בסוגיות הביטחוניות והחברתיות. עמיר לא שכח מהיכן הגיע והוא קשוב לציבור. מאז שנכנס לתפקידו, במקומו של אבי גבאי, התחלתי להרגיש, שיש הרבה פחות “אנטי” למפלגת “העבודה”. תושבים רבים היו מוכנים לשמוע על הדרך שלנו, ואני אומר זאת כמי שדפק כמעט על כל דלת אפשרית בקרית ים, במערכת הבחירות האחרונה, כדי לשכנע תושבים להצביע ל”עבודה”. הלוואי שזה ישתנה בעתיד, ואנשים יצביעו עבור מה שחשוב להם באמת, שזה הנושאים החברתיים והכלכליים. עלינו לשנות את סדר היום הפוליטי, ורק אז נראה שינוי אמיתי במדינה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments