ט' תמוז התשפ"ו, 24/06/2026

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

בן 80 נכנס לצומת באור אדום וגרם לתאונה

הנאשמת נהגה בפזיזות, לא התייחסה לרמזור האדום בצומת, וגרמה לתאונה עם שלושה נפגעים. צילום ארכיון: רשתות חברתיות, לפי ס' 27א' לזכויות יוצרים.
Tuesday May 13, 2025

נהג בקלות ראש: שלוחת התעבורה חיפה, הגישה לבית משפט השלום בעיר, כתב אישום נגד תושב חיפה, בן 80, שהיה אחראי לתאונת דרכים עם נפגעים, לאחר שנכנס לצומת באור אדום.

בכתב האישום נטען, כי בתאריך 20 לינואר השנה, בשעות אחה”צ, נהג הנאשם ברכב מסוג וולוו, ברחוב חורב בחיפה, מכיוון מזרח למערב. הוא הגיע לצומת מרומזרת לכיוון כביש 2, בו בזמן, שלמקום הגיע רכב אחר, מסוג יונדאי, שחצה את הצומת באור ירוק, שדלק בכיוון נסיעתו. לעומתו, הקשיש נכנס לצומת באור אדום. בכתב האישום נכתב: “הנאשם נהג בקלות ראש בכך, שנכנס לצומת מבלי לציית לאור האדום, שדלק ברמזור בכיוון נסיעתו, חסם את דרך הרכב המעורב וגרם להתנגשות. כתוצאה מכך נפגעו המעורבים בתאונה ונגרם נזק למכוניות”.

כתב האישום נגדו כולל שלושה סעיפים: נהיגה באור אדום ברמזור, התנהגות הגורמת נזק ונהיגה בקלות ראש.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *