תושבים רבים “נתקעים” בבתים שעות על גבי שעות בהמתנה למשלוחים או לאנשי שירות, המבטיחים להגיע בשעה מסוימת, אך לא עומדים במילתם. רוב התושבים “בולעים את הצפרדע” ועוברים על כך בשתיקה, אלא שבמקרה שלפנינו, הדברים היו מעט שונים. תושבת הקריות, שהזמינה משלוח של מוצרי מזון מרשת מובילה באיזור, ולא קיבלה אותה בשני מקרים שונים, החליטה לא לשתוק והגישה לבית משפט השלום בקריות תביעה בסך 15,000 שקל נגד הרשת, בגין עוגמת הנפש שנגרמה לה, סלי הקניות שלא סופקו ואובדן יום עבודה. הרשם הבכיר בבית משפט השלום בקריות, נדים מורני, החליט לקבל חלקית את התביעה וחייב את הרשת לפצות את התושבת בסכום כספי של 1,700 שקלים. עם זאת ציין הרשם, כי בית המשפט התרשם מכך, שהתובעת הגזימה מאוד בתביעתה, דבר הגובל בהתנהגות חסרת תום לב.
היה קצת טמע עם ה-15,000
קיבל 1,700
גם משהו