ט' תמוז התשפ"ו, 24/06/2026

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

עומד על זה

Tuesday May 19, 2020

מרוקאי אחד מגיע לרופא שיניים. הרופא בודק אותו ומודיע: “אין לי ברירה… אני חייב לעקור את השן״. הוא פונה לארון התרופות ומכין את זריקת ההרדמה. המרוקאי נרתע ואומר: “דוקטור… רק לא זריקות…״. “טוב״, אומר הרופא, “אפשר להרדים בגז…״. “בלי גז״, אומר המרוקאי. “גז עושה לי בחילה…״. הרופא המיואש יוצא מהחדר וחוזר עם גלולה. “הנה… הבאתי לך ויאגרה״. “ויאגרה?״, שואל המרוקאי, “למה ויאגרה?״. מודיע לו הרופא: “עם הוויאגרה, כשאעקור לך את השן ללא הרדמה, לפחות יהיה לך במה להחזיק״.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *